• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:13
Hoi :)
Ik heb een Medion MD 8848/Akoya 7700, maar nu weet ik niet wat voor een moederbord ik heb. Everest zegt dat ik een MSI MS-7358 heb, en CPU-Z zegt dat ik een MSI MS-7502 heb. Nu weet ik alleen maar zeker dat het een MSI ding is, maar preciezer kom ik niet. :+ Google levert niets op. Een paar reviewsites die zeggen dat dit ding redelijk goed is voor een fabriekssamengesteld ding en een hoop valse zoekdingetjes. (Zoiets als www.zoek.de/[insert zoekterm(en) hier]/)

Enige hulp zou zeer welkom zijn. :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Men neme een schroevendraaier en opene de kast. Dan kun je kijken wat er op het moederbord of de chipset staat, en daar kan je dan weer verder mee :) .

En de eerste de beste duitse site die ik op Google vond over die Medion MD 8848 zegt dat het mobo een Mainboard: MSI 7502 is.

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 09-09-2009 20:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
gambieter schreef op woensdag 09 september 2009 @ 20:07:
Men neme een schroevendraaier en opene de kast. Dan kun je kijken wat er op het moederbord of de chipset staat, en daar kan je dan weer verder mee :) .

En de eerste de beste duitse site die ik op Google vond over die Medion MD 8848 zegt dat het mobo een Mainboard: MSI 7502 is.
lijkt me de enige goede oplossing, software wil nog wel eens wat verkeerds, of een ander typenummer opgeven. (van chipset bijvoorbeeld)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:02
Wat is de reden dat je het wilt weten? Grote kans namelijk dat het een speciale oem uitvoering is en je 'm toch niet terug kunt vinden op de MSI site.

• ikt
Zal ik doen. ;) Was ik nog niet op gekomen. Kan trouwens ook handig zijn als ik toch geen BIOS vind, ik wel de PLL chip vind. :)

• ikt
Het is een MSI MS-7502, maar de PLL chip kan ik nergens vinden. :P
Pagina: 1