Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

emailserver/emailclient

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een vraagje met betrekking tot een emailserver/emailclient. Op mijn werk beheer ik het netwerk en dergelijke en nou was de vraag aan mij of ik misschien een online vervanger (een emailclient/server dus) wist voor outlook, maar hier moesten wel een aantal voorwaarden aanzitten. Nou ben ik op zoek gegaan en heb tot dusver weinig/niets gevonden, dus ik dacht misschien kan ik hier verder geholpen worden :)

Het gaat dus om een emailclient/emailserver die over de volgende specs beschikt:
- authorizatie, het gaat om een bedrijf met een aantal werknemers die over een tiental emailadressen moeten kunnen beschikken, zodat die werknemer met 1 login al zijn geauthoriseerde emailboxen kan beheren.
- gedeelde outbox, stel dat persoon 1 inlogt op de emailclient en daar vervolgens een email van een klant beantwoord, dat dan als vervolgens persoon 2 inlogt kan zien dat die klant antwoord heeft gehad op zijn/haar vraag.

Kan iemand mij hierbij verder helpen? Momenteel beschikken wij al over een VPS waar we onze emails op opslaan en vervolgens via outlook binnenhalen, maar we zitten dus nog met de 2 bovengenoemde problemen :/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats je topic even van CSA naar OFF-forum. Welke applicaties/sites heb je al overwogen maar bevielen niet? En: waarom dan niet? <-- Dat kan ons helpen een bepaald advies te geven, roepen wat je al hebt bekeken is zinloos. En welkom :)

Ook: wat heb je nu draaien? Een VPS zegt natuurlijk niet zo veel over de software die er op draait :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2009 18:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:25:
Ik verplaats je topic even van CSA naar OFF-forum. Welke applicaties/sites heb je al overwogen maar bevielen niet? En: waarom dan niet? <-- Dat kan ons helpen een bepaald advies te geven, roepen wat je al hebt bekeken is zinloos. En welkom :)

Ook: wat heb je nu draaien? Een VPS zegt natuurlijk niet zo veel over de software die er op draait :)
Dankje, en ik wist niet goed bij welke categorie hij hoorde. Op dit moment heb ik atmail bekeken, maar deze bevat in de open source versie niet alle functies en de betaalde versie is weer net iets te duur.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

eeerste wat in me opkomt is groupwise en domino....

en vanaf daar kun je makkelijk meer artikelen vinden.

http://www.processor.com/...p3010%2F33p10%2F33p10.asp

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op woensdag 09 september 2009 @ 18:29:
eeerste wat in me opkomt is groupwise en domino....

en vanaf daar kun je makkelijk meer artikelen vinden.

http://www.processor.com/...p3010%2F33p10%2F33p10.asp
Ik zal eens kijken of daar tussenzit wat ik wellicht kan gebruiken, bedankt :)