Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af wat de laatste tijd de ervaringen zijn met de stabiliteit van de Telfort dienstverlening? Ik vind via google wel wat topics maar die zijn allemaal minimaal maanden oud. Mn vriendin heeft nu namelijk eoa Telfort sim-only genomen, alleen zijn we nu al 3 dagen bezig om nummer behoud aan te vragen en op die manier van haar oude abbo af te komen, maar door storingen etc lukt dit al 3 dagen niet.
Maandag: sim-swap, moest eoa nummer overgezet worden want dat klopte niet, lukte in de winkel niet omdat "het systeem" plat lag
Dinsdag: idem, maar hoera eind van de middag is het alsnog gelukt.
Woensdag (vandaag): blijkbaar moeten we via "mijn telfort" nummerbehoud zelf regelen. Echter ligt "mijn telfort" er al sinds vanmorgen uit. Het is nu pakweg half 5 en nog steeds werkt hij niet en kan niemand zeggen of en wanneer het nog gaat werken.

Begint al lekker dus, ik ga maar al een logje bijhouden denk ik want ik heb er op deze manier alweer weinig vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

am2, ik gebruik telfort website eveneens regelmatig voor zakelijk gebruik. Deze ligt er zo ongeveer 3 dagen per week uit. Recentelijk is er een rebuild geweest en was de site 3 weken (!) niet te bereiken. Mijn ervaringen met het telefoon netwerk en bereikbaarheid zijn goed, werkt zoals ik mag verwachten van een moderne provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt "goed". Kan je een provider in gebreke stellen en contract beeindigen in zo'n geval? Zou wel lekker zijn als ie er 3 weken uit ligt en ik dus 3 weken geen nummerbehoud aan kan vragen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, dat kon niet... want je kon nog steeds telefonisch alles regelen met hun suppport desk of via onze dealer. Alleen.. tja... dat was lang wachten..en niet altijd even handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk het wel ff aan... Dat nummerbehoud is iets dat je niet met de helpdesk kan regelen, want die zeggen ook "wij gebruiken daar ook mijn telfort voor dus kunnen wij ook niet fixen voor je". Het zal echter wel weer als extra dienst gezien worden neem ik aan, het gsm net enzo is wel in de lucht...

Verwijderd

Er zijn de afgelopen dagen een flink aantal storingen geweest. Met ingang van vanmorgen moet ook Mijn Telfort weer werken.
Pagina: 1