Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF tekeningen bewerken Notities, Markeren, Arceren

Pagina: 1
Acties:

• Thiess
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-11 08:41
Ik ben opzoek naar een programma waarmee in een pdf tekening lijnen kan markeren, vlakken arceren en notities plaatsen. Het moet een eenvoudig alternatief zijn voor autocad. Ik wil bijvoorbeeld in een tekening verschillende wandtypes met een kleurtje kunnen aangeven, of specifieke oppervlakken arceren.

Ik ben adobe digital editions tegengekomen dit is echter vooral voor stukken tekst. Het programma hoeft niet gratis te zijn, bijvoorkeur wel natuurlijk, een demoversie is wel handig.

Alvast bedankt voor de reacties.

ps weet niet of dit het juiste forum is, zoniet; waar wel?

Verwijderd

Foxit Pdf Reader Pro ?
zijn er genoeg die dit kunnen, zoek eens op PDF Annotations

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Het moet een eenvoudig alternatief zijn voor autocad?

uuuh? autocat <--> pdf (die koppeling snap ik niet)

maar je zou Adobe Acrobat (pro) kunnen proberen (trail versie), die Fox-IT is ook een uitgebreide

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@ himlims_ autocat <--> pdf cad met een d. Maar ontopic; PDF wordt regelmatig gebruikt om AutoCAD tekeningen te printen. Ik denk dat de topicstarter, daardoor iets zoekt voor PDF.

The Legend Will Never Die

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-11 22:16

Borry

prutsen is mijn leven

Ik gebruik zelf PDFXVwer.EXE, kun je ook in PDF schrijven op elke willekeurige plaats.

[ Voor 51% gewijzigd door Borry op 09-09-2009 16:29 ]

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Inkscape, is ook nog gratis.

• Thiess
Klopt ik wil het gebruiken voor autocad tekeningen die zijn geplot naar PDF. Omdat het tekeningen zijn is het wel een vereiste dat je lijnen kunt zetten in een soort van raster/vectoren, zodat ze recht worden. Ik ga de genoemde programma's proberen. Thanks

• Thiess
Vervolg: Ik heb Inkscape geprobeerd, het programma kan alles waar ik om vroeg maar het is veel te uitgebreid. De functionaliteiten (doorzichtige)lijnen trekken, arceren en tekst toevoegen is meer dan genoeg.

Bestaat er nog een lichter programma?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik heb vandaag 2u gewerkt met adobe acrobat, werkt vlekkeloos :P toevallig had ik een vergelijkbare taak, werkt perfect.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Thiess
ga ik proberen!
Pagina: 1