Geen audio-out op""Digital Entertainer Live-mediaspeler"?

Pagina: 1
Acties:

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
nieuws: Netgear brengt Digital Entertainer Live-mediaspeler uit
Het aantal video-uitgangen op de speler is uiterst bescheiden: naast hdmi is alleen een composiet-uitgang beschikbaar. Analoge en digitale audio-uitgangen zijn zelfs helemaal afwezig.
Er is volgens mij wel een analoge audio-uitgang. Het lijkt mij dat deze in de a/v cable verwerkt zit. Ik kan dit niet direct terugvinden op de site, maar is de aanname dat er wél geluid bij de composiet uitgang zit niet logischer dan dat deze zou ontbreken? Dan heb je er toch namelijk niets aan als je geen hdmi poort op je tv zit?

Tevens staat de afkorting "a/v" toch voor audio/video?

Misschien hebben jullie elders nog informatie die ik niet heb, maar dit leek mij het meest logische scenario.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb de vermelding van de analoge uitgang maar even helemaal verwijderd :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Netgear levert bij de Digital Entertainer Live alleen een analoge videokabel mee
Als daar nog "audio/video" of "a/v kabel" van wordt gemaakt klopt het inhoudelijk weer helemaal.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Oh ja, da's waar ook :P Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen :$

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.