Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik wil heel graag filmbestanden op mijn iphone zetten! Maar dit lukt me absoluut niet! Ik heb het programma Handbrake(mac) gebruikt en meerdere bestanden geconverteerd naar m4p bestanden, ik heb in het programma steeds gekozen voor de presets voor iphone/iPodTouch.

Ik lees overal op internet dat je deze geconverteerde filmbestanden gewoon naar je itunes kan slepen bij video. Maar converteren doet hij niet.

Heeft er iemand een makkelijkere manier of iets dergelijks of tips?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 13:08

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik gebruik kvip converter, werkt prima. Bestanden kun je inderdaad gewoon in Itunes naar je videomap slepen.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

FfmpegX.
Werkt bij mij vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Skarloc schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:01:
Ik gebruik kvip converter, werkt prima. Bestanden kun je inderdaad gewoon in Itunes naar je videomap slepen.
Dat is Windows, vrolijke vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 13:08

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Jo-re-mi schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:51:
[...]

Dat is Windows, vrolijke vriend.
En wie zegt dat hij geen windows op zijn mac heeft staan?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou ik! ;) Maar dat had je niet kunnen weten! Ik ga vanavond maar es een ander programma proberen dan. Het is gewoon raar want het converteren lijkt prima te gaan. ik kan hem ook in itunes zetten, maar itunes kan het bestand niet helemaal lekker afspelen. Je hoort het geluid wel maar het beeld is gewoon helemaal wit. Ik heb nog nooit video geimporteerd in itunes? Ik neem aan dat itunes deze videobestanden gewoon zou moeten kunnen afspelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:32:
nou ik! ;) Maar dat had je niet kunnen weten! Ik ga vanavond maar es een ander programma proberen dan. Het is gewoon raar want het converteren lijkt prima te gaan. ik kan hem ook in itunes zetten, maar itunes kan het bestand niet helemaal lekker afspelen. Je hoort het geluid wel maar het beeld is gewoon helemaal wit. Ik heb nog nooit video geimporteerd in itunes? Ik neem aan dat itunes deze videobestanden gewoon zou moeten kunnen afspelen toch?
iSquint is het programma dat ik gebruik, werkt prima!
Pagina: 1