HTML upload script / code

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik zoek een manier om grote files via het internet op mijn pc te krijgen zonder software maar via een web-interface oid. die bij mij locaal draait.

Thuis heb ik een computer met daarop debian draaien daarop een apache server. Werkt uitstekend voor het hosten van m'n torrentflux e.d. Nu wil ik dat mensen via het net mij grote files (niet mailbaar) kunnen sturen, ik dacht daar misschien een html filetje/script voor te kunnen gebruiken.

Hoe er te komen weet ik nog niet, maar het resultaat moet er als volgt uitzien.
- iemand browst naar mijn pc
- krijgt een invulbalk te zien, met een knopje brouwse ernaast
- iemand kan via brouwse knop de file aanclicken op zijn eigen pc
- daaronder een knopje upload.... die de file naar mijn computer upload zodra je er op clickt

Moet allemaal wel over poort 80 lopen, mensen die files uploaden zitten in een beveiligd bedrijfsnetwerk die geen ssh, ftp achtige dingen toestaat.

Welke hoek kan ik het beste zoeken.. de google termen "html upload" of "upload script" geven me een boel waar ik niet uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 21:41
vervang html eens door php. 'php upload' dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Matis

Rubber Rocket

http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/129/

Gezocht op php upload. Je zult dus ook een phpserver op je website moeten draaien, wil je het allemaal succesvol laten verlopen!

[ Voor 62% gewijzigd door Matis op 09-09-2009 14:09 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20

HaTe

haat niet

Dit ziet er wel leuk uit :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier al eens gekeken ?
http://www.google.nl/sear...oad+script&meta=&aq=f&oq=

Er zijn vele scripts, components en zelfs betaalde services om dit te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33
Net als email is het http protocol hier niet voor gemaakt, en ga je hoogstwaarschijnlijk tegen problemen aanlopen. Hoe groot zijn de bestanden die geupload moeten worden? Sowieso kan dit niet met html, maar moet je op zoek gaan naar een asp/php/whatever serverside taal.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dus helpen naar een script doen we ook niet aan ;)

Succes met zoeken verder!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.