Toon posts:

[2003] WDS deployen lukt niet op VMware server*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

ik zit met een probleem ik ben op het werk bezig met WDS, ik heb goede beschrijvingen hier gevonden op GOT, ik heb ook al verschillende handleidingen van verschillende sites maar loop telkens tegen het volgende probleem aan.

Ik heb een win 2003 standaard server met WDS geconfigureerd, xp client klaargemaakt hierna sysprep eroverheen en de xp client herstart en als ik op f12 druk maakt hij verbinding met de WDS server en kan ik ook een image maken en deze gelijk uploaden naar de imagegroep map. Dit gaat allemaal goed maar als ik dit image dan terug wil zetten en ik druk op f12 en kies dan voor image terugzetten dan kom ik weer in hetzelfde scherm als dat van image maken. Ik heb overal gezocht maar kom niemand tegen met dit probleem. Ik heb trouwens gewoon de boot.wim gebruikt van de vista dvd.

Ik hoop dat iemand mijn probleem kan oplossen.

Alvast bedankt.

MVG Teun van Oorschot.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem heb ik ontdekt, het heeft te maken met VMware. Ik heb nu gewoon een vaste server gebruikt met een domme client en dan werkt het wel gewoon. Iemand dit probleem tegengekomen in VMware aangezien ik het hier in het bedrijf als VMware server wil gaan laten draaien.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat een rare titel, doe eens normaal? :P