Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE Syntaxfout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haii

Had even een vraag. Ik heb problemen met IE 6.0 en 7.0.
Het gaat om een syntax fout. Nou heb ik al op het internet gezocht naar oplossingen. Zodoende op de Microsoft support pagina. Heb alles uitgeprobeerd wat ze aanbieden op de website. ( Extra -> opties -> beveiliging -> aanvinken/uitvinken).
Heb IE 6.0 geupgrade naar 7.0, maar krijg het probleem niet opgelost.
Nou is het niet een groot probleem voor mij ikzelf gebruik GoogleChrome, maar voor een collega van mij, en haar voorkeur gaat toch echt uit naar IE.

hebben jullie nog enig idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Begin eens met vertellen waar je deze fout hebt? Als het op alle pagina's is, ook op blanco pagina's zou ik eens een spyware scan uitvoeren op je machine; maar vooralsnog is vooral meer informatie erg handig :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het is alleen op de website van de KVK.
Rechtstreekse link http://www.kvk.nl/handels...ererAliasStat=formulieren
Ik kan daar wel formulier selecteren, maar nadat ik op openen klik doet hij niets.
Links onderin de bekende "gereed, maar met fouten op de pagin" melding.
Eenmaal dubbelklikken op de melding krijg ik de melding;

regel: 276
teken: 76
fout: ')' wordt verwacht
code: 0
url: http://www.kvk.nl/handels...rmulieren/Formulieren.asp?

nogmaals het is alleen met IE. Google Chrome geeft daar geen problemen mee.
een ander collega naast me die gebruikt ook IE en daar kan hij het wel benaderen :| :?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 14:05 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als het alleen op die specifieke website is, is het dan niet logisch om er vanuit te gaan dat het probleem niet ligt aan de gebruikte browser, maar aan die specifieke site, wellicht in combinatie met de browser? Het lijkt me dan ook dat je dit probleem niet op kunt lossen, en dat je beter contact op kan nemen met de webmaster van de website :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

In IE6 met adobe reader 7 is het geen probleem om de betreffende formulieren op die site te openen.

Heb je het probleem bij alle formulieren of bij ééntje in het bijzonder ?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 14:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee met alle formulieren.
Maar heb het uiteindelijk opgelost met een tool van Microsoft dat alles reset, en weer basic opstart. Dit heeft kennelijk het probleem verholpen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:50:
Nee met alle formulieren.
Maar heb het uiteindelijk opgelost met een tool van Microsoft dat alles reset, en weer basic opstart. Dit heeft kennelijk het probleem verholpen.
Altijd aardig om daar een linkje naar te geven zodat een toekomste lezer ook nog van deze kennis kan profiteren?
Pagina: 1