XBL: theArthurrrr
dan zou je volges mij een melding moeten krijgen dat de HD niet bootable is
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Ik heb wel eens gehad dat een harde schijf nog maar voor de helft werkte.
Waarschijnlijk 1 van de 2 platters kapot!
maar dit bedoel jij denk ik niet. Probeer eens te kijken of hij in fdisk wel herkend word en dan nieuwe partities aan maken
Waarschijnlijk 1 van de 2 platters kapot!
maar dit bedoel jij denk ik niet. Probeer eens te kijken of hij in fdisk wel herkend word en dan nieuwe partities aan maken
Draai anders ff FDisk.
[Oeps was al gezegt]
[Oeps was al gezegt]
Zal ik idd nog ff doen.
tnx
tnx
XBL: theArthurrrr
Ik had ook een gare HD met 96 Mb aan bad sectoren. Die schijf kon ik niet fatsoenlijk als opstart schijf gebruiken, maar spellen kon ik er wel op installeren.
Dus ja, een harde schijf kan half kapot zijn.
Ik heb ook es gehad met een laptop schijfje dat de table of contents niet meer "geupdate" werd. Oftewel, wanneer ik m'n harddiskje formatteerde was ie naderhand dus NIET leeg..
Alles stond er nog op.
Dus ja, een harde schijf kan half kapot zijn.
Ik heb ook es gehad met een laptop schijfje dat de table of contents niet meer "geupdate" werd. Oftewel, wanneer ik m'n harddiskje formatteerde was ie naderhand dus NIET leeg..
Verwijderd
Je kunt ook gewoon met fdisk een stel partities maken en dan steeds testen welke er goed zijn, en dan net zolang doorgaan totdat je een partitie hebt die alleen maar bad sectors heeft. Die kun je dan niet gebruiken. Die andere partities kun je gewoon gebruiken. Je bent er misschien wel een tijdje mee bezig maar je hoeft geen nieuwe hdd te kopen.
Pagina: 1