Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win-my-life.com] Discussie

Pagina: 1
Acties:

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Tijdje terug wat berichten gezien over een Franse site waar je een huis/zaak + auto kunt winnen voor 5 euro. Die site echter down voor 'vertaling' staat er. Lijkt me vreemd, want daarvoor hoef je de site toch niet down te halen?

Ik achterhaal dit:

Domain ID:
Domain Name: win-my-life.com
Created On: 26-Jun-2009 00:00:00
Expiration Date: 26-Jun-2010 00:00:00
Sponsoring Registrar: 'Check Whois' (NSI) (NSI)
Status: client_transfer_prohibited
Name Server: ns1.amenworld.com
Name Server: ns2.amenworld.com
Registrant ID: Unknown
Registrant Name: CLEPPE, JOHAN
Registrant Organization: Unknown
Registrant Street1: ATTN: WIN-MY-LIFE.COM
Registrant Street2: Unknown
Registrant Street3: Unknown
Registrant City: Herndon
Registrant State/Province: Unknown
Registrant Postal Code: VA
Registrant Country: Unknown
Registrant Phone: Unknown
Registrant Fax: Unknown
Registrant Email: Unknown
Admin ID: Unknown
Admin Name: CLEPPE JOHAN
Admin Organization: Unknown
Admin Street1: ATTN: WIN-MY-LIFE.COM
Admin Street2: Unknown
Admin Street3: Unknown
Admin City: Herndon
Admin State: VA
Admin Postal Code: 20172-0447
Admin Country: Unknown
Admin Phone: 570-708-8780
Admin Fax: Unknown
Admin Email: f486t9ej4mm@networksolutionsprivateregistration.com

En vraag me af - mag dat zomaar? Hij geeft in plaats van een echt adres, gewoon een regel 'reclame' tekst op. De site zou gehost zijn door een Fransman met een Frans bedrijfje en huis, maar uit deze info kan ik niet halen dat het iets met Frankrijk te maken heeft...

Johan Cleppe googlen levert o.a. een Linkedin pagina op die hem linkt aan een bedrijf met de BVBA extensie - een Frans/Belgisch equivalent van het Nederlandse 'B.V.'.
Zijn stad 'Herndon, VA (Virginia)' is dan weer Amerikaans...

fishy :P

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-09-2009 08:19 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Domain proxy, gegevens zijn afgeschermd. 1 van mijn domeinen heeft zelfs nog minder informatie (enkel Registrant Name), verder ook alles Unknown.

Verder vind het ik het niet interessant, op het internet staan genoeg van die kansloze win heeeeeeel veel met heeeeeel weinig inleg.

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2009 08:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:37

BaRF

bijna kerst

het mag blijkbaar, ik zou er alleen niet heel snel aan meedoen :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Topicstarter
Ik heb ook een interview met hem gevonden, met foto erbij zelfs, maar daar hebben ze in Zuid-Amerika niks aan natuurlijk, als hij met 2 of 3 ton is gaan lopen :+

Verwijderd

waarom verdoe jij je tijd aan deze onzin, dit is gewoon scam, en iemand probeert dan natuurlijk zoveel mogelijk zijn gegevens af te schermen. logisch toch.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Die bewuste site was onlangs in het nieuws.
Het was overigens een Belgische stel dat hun huis, zaak en auto wilden verloten.

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16862

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:54

Lulukai

God's gift to women

In België is het trouwens verboden om onroerende goederen weg te geven in een kansspel.

.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een scam is wel heel makkelijk oordelen. Je kan zo namelijk veel meer voor je huis krijgen dan dat het waard is zolang je maar genoeg loten uitgeeft. Grote loterijen werken ook zo, de prijs is maar een percentage van de inkomsten. Dus tel het totaal is 400.000 waard en ze verkopen 100.000 loten a 5 euro per stuk, heel simplistisch bekeken hebben ze dan 100.000 euro extra verdiend dan bij reguliere verkoop. De koper (winnaar) heeft echter voor 5 euro een compleet huis gekocht. In dit geval zijn zowel verkoper als koper beter af. Enkel de mensen die niet winnen zijn 5 euro kwijt.

Nu vermoed ik dat ze uiteindelijk wel verlies zullen leiden, want het zal waarschijnlijk meer waard zijn. Echter hebben ze wel minimaal 500.000 en dat is genoeg voor een reis en om je ergens te vestigen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 09-09-2009 21:55 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Topicstarter
Ik weet het niet... ondanks dat de man met naam, toenaam en foto + interview in de media is verschenen is de site nu wel al een flinke tijd offline voor werkzaamheden die, zoals al gezegd, helemaal geen site offline hoeven te halen. Vertalen kun je offline doen en zodra klaar, online gooien, daarvoor hoef je het origineel niet weken weg te halen.

http://www.win-my-life.co...hp?p=presentation&lang=fr

Ik denk dat de beste man met de euro's gevlogen is naar een ver land :P
Pagina: 1