"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Edit: alleen een PCI riser card beschikbaar voor mijn behuizing.... Terug bij af dus.
[ Voor 22% gewijzigd door ari3 op 09-09-2009 03:08 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Op ebay zijn er zat te vinden voor een schappelijke prijs.
Oslik blyat! Oslik!
Ik ga inderdaad content serveren, maar wil waarschijnlijk ook transcoderen omdat in praktijk blijkt dat geen enkel DLNa apparaat alles kan afspelen. Vandaar de wens voor een systeem waarop dat kan.dion_b schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:10:
Waarom moet het per se Ion zijn en niet een Intel-based Atom? Als je toch alleen maar content gaat serveren is de GPU niet relevant. Zou je niet gewoon een MSI IM-945GSE-A nemen? 2x Intel Gbit NICs onboard en een PCI slot waarmee je voor EUR 10 twee extra SATA poorten kunt implementeren.
Maar mischien hoeft het niet persé een ION te zijn. Kwam ook deze tegen, de Jetway NC62-F met 2 x gigabit LAN en 4 x SATA. Betekent wel extra kosten voor CPU en stille koeling.
Over die riser cards, zijn die universeel? Ik dacht dat de riser card specifiek voor de behuizing gemaakt werd?
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Verwijderd
edit: Volgende keer ff langzamer typen TERW_DAN
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 13:22 ]