Toon posts:

[DVB-T] Ontvangen Digitenne op notebook*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb inmiddels 1 vrije dag en avond besteed aan dit probleem:

ik heb een tv kaart van aver media in mijn laptop en een digitenne aansluiting van kpn

met deze tv kaart krijg ik alleen de publieke zenders en lokale omroepen. De tv kaart ontvangt dvt b signaal. graag zou ik alle zenders ontvangen met digitaal signaal. wie helpt mij?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:46
Je moet de smartcard gebruiken, omdat de rest van de zenders gecodeerd zijn. Die smartcard stop je in een module (weet niet welke codering dat is) en die stop je vervolgens weer in je tv-kaart (als je tv-kaart een opening heeft voor een module)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor de commerciële kanalen heb je een zgn. conax-module nodig.
Zie ook: \[DVB-T] Het grote Digitenne topic deel 8

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maarud schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 23:24:
Je moet de smartcard gebruiken, omdat de rest van de zenders gecodeerd zijn. Die smartcard stop je in een module (weet niet welke codering dat is) en die stop je vervolgens weer in je tv-kaart (als je tv-kaart een opening heeft voor een module)
`
mijn tv kaart heb ik aangesloten aan de module op verschillende manieren
coax via de tv geen reslutaat
super video geen resultaat
rood zwart witte stekkers geen resultaat
coax via module geen resultaat

gebeld met kpn moest een 013 of 014 code doorgeven die op mijn kaart zou moeten staan doorgeven om hem te activeren die er hellaas niet op stond

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircam
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-12-2019
Op de achterkant van je smartcard staat een nummer met 014 en dan nog wat cijfers. Die staat er altijd op.
Je hebt altijd een extra module nodig om het Digitenne signaal in je Aver media kaart te krijgen en die zijn gewoon bij de KPN winkels te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sircam schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 23:39:
Op de achterkant van je smartcard staat een nummer met 014 en dan nog wat cijfers. Die staat er altijd op.
Je hebt altijd een extra module nodig om het Digitenne signaal in je Aver media kaart te krijgen en die zijn gewoon bij de KPN winkels te koop.
ok bedankt dan ga ik eerst de kpn winkel morgen bellen heel erg bedankt voor je antwoord en ik post het resultaat asap hier neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is iets dat in LCD, Plasma, Projectie & Recording thuishort en niet in Overige Hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:42
Je zoekt verkeerd, die Conaxmodule gaat helemaal niet in je laptop passen. Wat je kan doen is kijken of je kaart werkt met het programma ProgDVB. Als dat zo is kan je met behulp van de plugin Cnxcam 1.3 en een Infinity USB Unlimited de versleutelde zenders decoderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tha_bulldog schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:21:
Je zoekt verkeerd, die Conaxmodule gaat helemaal niet in je laptop passen. Wat je kan doen is kijken of je kaart werkt met het programma ProgDVB. Als dat zo is kan je met behulp van de plugin Cnxcam 1.3 en een Infinity USB Unlimited de versleutelde zenders decoderen.
Bedankt Bulldog ik ben het inmiddels aan het proberen, ik meld de uitkomst

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Wegens een wijziging in het beleid wordt dit topic naar Mediaspelers en HTPC's verplaatst. De reden dat dit gebeurt is omdat is besloten dat spelers die content uitsturen daar beter op hun plaats zijn dan in LCD, Plasma en Projectie.

Zie hiervoor ook: Enkele kleine wijzigingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1