Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
'k heb al gekeken op distributed, maar geen meer informatie over deze nieuwe client voor mac, maar is momenteel maar 7 dagen geldig als beta dus nog ff wachten tot er een vluggere is voor m'n g4's ...Op vrijdag 02 maart 2001 23:04 schreef stappel_ het volgende:
new: macos: dnetc can now find its support files in the active systems "Application support" or "Preferences" folder.
Ben benieuwd naar die P4 core.. ook al heeft niemand dat ding
..
En elke verbetering is er weer 1 dacht ik zo.
En elke verbetering is er weer 1 dacht ik zo.
Leuk, open dnetc.exe, *crash* zegt mijn systeem, en dan echt HELEMAAL vast. En het is dus reproduceerbaar ja. Lijkt me niet helemaal lekker. Win2K SP1. AMD Tbird 950. Je bent dus gewaarschuwd.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
dit staat in de .plan van moose:
Upgraden heeft dus niet zo heel veel zinWe know that the windows client is
slower than previous builds. We will correct this for the real release
agent. I could tell you the whole story behind it, but it really is nothing
exciting. Just differences in compilers used...
Wel vreemd: bijna alle builds tot 463 gingen zonder noemenswaardige grote bugs de deur uit.
Maar in 465 zat een fout waardoor de als service geinstalleerde client even tevoorschijn kwam bij het opstarten. Bij 466 weet iedereen wat er fout was. En dat terwijl build 463 al 6 maanden oud is
Maar in 465 zat een fout waardoor de als service geinstalleerde client even tevoorschijn kwam bij het opstarten. Bij 466 weet iedereen wat er fout was. En dat terwijl build 463 al 6 maanden oud is
Verwijderd
Hou de 463 inderdaad nog maar even (als je geen P4 hebt
)...
Heb even gebenched 463->467 beta:
RC5 -0.18%
OGR -5.49%
Op een Duron-866.
Heb even gebenched 463->467 beta:
RC5 -0.18%
OGR -5.49%
Op een Duron-866.
Pagina: 1