mailmydisc.com verwijdert mijn account niet

Pagina: 1
Acties:

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:52

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Ik heb mezelf een hele tijd terug aangemeld voor deze dienst. (DVD ruil systeem tegen vergoeding) Ik heb er geen gebruik van gemaakt omdat het mij niet beviel. Het is niet wat ik zou willen zien. Interesseert verder ook niet maar ik zit wel met het volgende probleem:
Ik probeer mijn account op te heffen maar dat gebeurd maar niet. Op hun site staat dat je een mail moet sturen. Doe ik dat krijg ik de mail terug dat het email adres is veranderd. Ik stuur hem naar het nieuwe mail adres maar vervolgens gebeurd er gewoon niets. Geen reactie en mijn account bestaat nog steeds. Ik heb ze inmiddels al 3x gemaild. Er zit een behoorlijke tijd tussen het mailen. Hoe kom ik nu van mijn account af want ik blijf maar mails krijgen van hun.

Telefoonnummer ofzo kon ik ook niet vinden. Iemand suggesties?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-01 20:13
Gewoon je persoonlijke gegevens weghalen, emailadres veranderen in een niet-bestaand of zo'n 5-min-mailadres en niet meer naar omkijken?

Er zijn heel veel websites die -al dan niet bewust- geen accounts verwijderen; waaronder t.net zelfs geloof ik.

[ Voor 5% gewijzigd door HyperioN op 08-09-2009 22:52 ]

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:52

Twazerty

AVCHDCoder developer

Topicstarter
Q Hoe kan ik me afmelden van de MailMyDisc website?
A Je kunt je afmelden door een mailtje te sturen naar helpdesk@mailmydisc.com.
Dat gebeurt dus gewoon niet !

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:15
Tweakers verwijderd inderdaad ook geen accounts.

Verander dus je gegevens in 'onzin' gegevens. Zo kom ik meestal ook het gemakkelijkst van dit soort minder fijne sites af :)

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat betret t.net: dit doet me denken aan GoT, de gebruikersgegevens en de wet. Wellicht ook nog wat aanknopingspunten in te vinden, maar het topic is alweer wat ouder...