Ik ben binnenkort toe aan een nieuw abonnement en vanwege het feit dat de sim-only's tegenwoordig qua prijs bijna het dubbele zijn van vorig jaar doe ik dr maar een telefoon bij. Nu zit ik te kijken naar een Blackberry Bold in combinatie met een HI Studenten abonnement. Hierbij zit dan een "Blackberry Eindeloos Online" bundel. Ik wilde weten wat dit inhield en ben ff gaan zoeken op het internet en liep tegen een forum aan waarop iemand zei dat BB Eindeloos Online van HI niet hetzelfde is als een BIS abbo. Ik zou het erg zonde vinden als ik besluit hem aan te schaffen en dat ik dan niet mijn Hotmail, POP en IMAP kan ophalen. Ook lees ik dingen over het registreren voor BIS op de blackberry site, brengt dit extra kosten met zich mee? Want ik vind het eigenlijk wel duur zat (niet voor niets HI studenten
). Wat zijn jullie ervaringen met een BB in combinatie met een HI abbo?
Ik heb gepoogd goed te zoeken op Tweakers en Google maar heb niet echt het antwoord op mijn vraag kunnen vinden, indien iemand anders wel wat kan vinden. dan hoor ik graag en dan mijn excuses voor de vraag.
Ik heb gepoogd goed te zoeken op Tweakers en Google maar heb niet echt het antwoord op mijn vraag kunnen vinden, indien iemand anders wel wat kan vinden. dan hoor ik graag en dan mijn excuses voor de vraag.