Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben binnenkort toe aan een nieuw abonnement en vanwege het feit dat de sim-only's tegenwoordig qua prijs bijna het dubbele zijn van vorig jaar doe ik dr maar een telefoon bij. Nu zit ik te kijken naar een Blackberry Bold in combinatie met een HI Studenten abonnement. Hierbij zit dan een "Blackberry Eindeloos Online" bundel. Ik wilde weten wat dit inhield en ben ff gaan zoeken op het internet en liep tegen een forum aan waarop iemand zei dat BB Eindeloos Online van HI niet hetzelfde is als een BIS abbo. Ik zou het erg zonde vinden als ik besluit hem aan te schaffen en dat ik dan niet mijn Hotmail, POP en IMAP kan ophalen. Ook lees ik dingen over het registreren voor BIS op de blackberry site, brengt dit extra kosten met zich mee? Want ik vind het eigenlijk wel duur zat (niet voor niets HI studenten ;)). Wat zijn jullie ervaringen met een BB in combinatie met een HI abbo?

Ik heb gepoogd goed te zoeken op Tweakers en Google maar heb niet echt het antwoord op mijn vraag kunnen vinden, indien iemand anders wel wat kan vinden. dan hoor ik graag en dan mijn excuses voor de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Het is inderdaad niet precies hetzelfde als BIS/BES maar je POP3/IMAP mail werkt wel gewoon hoor. Verder geen ervaringen mee helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Met een BB icm Hi kan je gebruik maken van de Eindeloos Online dienst. Je kan via de Browser online of via de Hi browser. Alternatieve browsers als Opera Mini werken ook prima. Je mist een aantal functionaliteiten ivm het BIS/BES abbo. Voor particulier gebruik mis je imho enkel een BB email account. Verder kan je gewoon je POP3, SMTP etc ophalen via je eindeloos online.

Dit geldt NIET voor vodafone. Daar moet je een speciaal BIS/BES abbo afsluiten. GPRS requests worden bij Vodafone simpelweg genegeerd. Je kan dus niet online met een Vodafone internet bundel. Ik heb hetzelfde gehad en ben daardoor van Vodafone naar Telfort overgestapt.

Telfort / HI / KPN online diensten werken prima op een BB.

[ Voor 4% gewijzigd door Oyster op 08-09-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Let er bij bovenstaand verhaal dus wel even op dat het om een BlackBerry Eindeloos Online databundel (€17,50) gaat, dat is wat anders dan de standaard Eindeloos Online (€9,95). Een BlackBerry databundel krijg je sowieso wanneer je verlengd met dat toestel. Met een KPN Flexibel abonnement kun je wel BIS of BES afsluiten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

jelle. schreef op woensdag 09 september 2009 @ 01:01:
Let er bij bovenstaand verhaal dus wel even op dat het om een BlackBerry Eindeloos Online databundel (€17,50) gaat, dat is wat anders dan de standaard Eindeloos Online (€9,95). Een BlackBerry databundel krijg je sowieso wanneer je verlengd met dat toestel. Met een KPN Flexibel abonnement kun je wel BIS of BES afsluiten geloof ik.
Dan zit daar kennelijk nog verschil tusen. Maar mijn verhaal gaat over een Eindeloos Online bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jelle. schreef op woensdag 09 september 2009 @ 01:01:
Precies het gaat om de Blackberry Eindeloos Online van 17,50 en niet de standaard bundel van HI. Ik ga HI wel ff bellen om te vragen of dit hetzelfde als BIS is...

edit: heb HI gebeld, ze wist me niet te vertellen of het hetzelfde was als BIS, maar wel dat je gewoon E-mail (Hotmail) kan ontvangen, kan pingen (versturen van berichten onderling naar aandere BB's) en dat soort dingen. Dus ik denk dat het wel hetzelfde is alleen onder een ander naampje...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:03:
[...]

Precies het gaat om de Blackberry Eindeloos Online van 17,50 en niet de standaard bundel van HI. Ik ga HI wel ff bellen om te vragen of dit hetzelfde als BIS is...

edit: heb HI gebeld, ze wist me niet te vertellen of het hetzelfde was als BIS, maar wel dat je gewoon E-mail (Hotmail) kan ontvangen, kan pingen (versturen van berichten onderling naar aandere BB's) en dat soort dingen. Dus ik denk dat het wel hetzelfde is alleen onder een ander naampje...
Als je nog even geduld hebt kan ik vrijdag of zaterdag wel even voor je uitzoeken wat de exacte verschillen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jelle. schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:32:
[...]

Als je nog even geduld hebt kan ik vrijdag of zaterdag wel even voor je uitzoeken wat de exacte verschillen zijn :)
Oh dat zou relaxed zijn! (mag ik vragen hoe? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ben werkzaam in die branche :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:39
Blackberry Eindeloos Online is BIS. En volgens mij nu als aanbieding € 9,95 per maand ipv € 17,50 :)

Edit:
Van de Hi site:
"Van 1 augustus t/m 30 september is er een speciale actie! Wanneer je in deze periode een 2-jarig abonnement aanschaft betaal je voor BlackBerry Eindeloos Online 2 jaar lang maar €9,95!"
Niet alleen online, maar ook in de winkel (99,9% zeker)

[ Voor 57% gewijzigd door RobbertC op 09-09-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Mijn vraag is dan weer: werkt het "gewone" eindeloos online niet gewoon op een blackberry? Want ik vind het onzin om 7,50 meer in de maand te betalen voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
deejaylethal schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:49:
Mijn vraag is dan weer: werkt het "gewone" eindeloos online niet gewoon op een blackberry? Want ik vind het onzin om 7,50 meer in de maand te betalen voor zoiets.
BlackBerry toestellen bestaan afaik alleen maar in combinatie met de BlackBerry data-abonnementen, dat is het punt juist...
Pagina: 1