Toon posts:

wat is goede vervanger voor E4500

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Verwijderd

Topicstarter
zoals de tekst zeg wat is een goede vervanger voor een e4500. een vriend van mij heeft een lenevo pc met

e4500
2gb 667 mhz
250gb
zelfs 8400gs in gedaan

nu willen we een wat sneller maken zou bijv een e 5200 leuk verschil maken want als ik hij dan die 4500 verkoopt hoeft hij maar bijv 30 euro ofzo bij te leggen en dan nog de vraag zou zo,n lenevo pc uit vorig jaar zomer een 1066 mhz of een 1333mhz proccesor aankunnen bijv e 8400

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-02 20:35
Opzoek vraag denk ik kijk welke chipset erin zit en zoek dan wat hij aankan.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je wilt hem sneller maken? Voor wat? Want als je hem echt sneller wilt maken ram je er beter 2GB bij en stop je er een videokaart in die wel iets zinnigs kan doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
is dat dan bij intel chipset verbonden dus niet merk en type ? zoals bij amd ( heb wel erving met pc,s maar weet weinig van intel ben een amd/ati iemand heb zelf voor internet en online games ook een
ati hd 4850 en amd 9950 be

Verwijderd

Topicstarter
hij speelt zware spellen maar rainbow sixvegas 2 ofzo loopt nogal traag. nu dacht ik eraan om een e 5200 erin te doen en 2x2gb en die 2x1gb eruit te doen. verder is die vga van hem pas 3 maand oud is asus silent 8400gs heeft hij 60 euro voor betaalt dus veel maar een 9500gt van 55-65 euro is toch wel stukkie sneller in spellen toch

Verwijderd

Topicstarter
Bl44tschaap schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:36:
Opzoek vraag denk ik kijk welke chipset erin zit en zoek dan wat hij aankan.
heb vanmiddag snel gekeken maar is volgens mij g31 chipset waar ook onboard op kan.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:00

Bolletje

Moderator Harde Waren
Is die nogal afgezet. :') 60 euro voor een 8400GS.

Als je betere prestaties wil in games zou ik eerst dat ding vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
zeg dat idd ik verkoop aan vrienden alles zonder winst ( ik hoef geen verzondkosten te betalen dus is voor hun voordelig en reken voor ze ook geen verzend kosten. maar zou een 9500gt stuk better doen denk je

maar 8400gs had hij van een vriend gekocht waar vader van in winkel werkte maar vind ook flinke prijs.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 21:11 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het zou het beter doen, maar het blijft een prut kaart. Wie die pc gekocht heeft die heeft zijn geld verspild. E4500 is zwaar zuigend, 2GB is gewoon veel te weinig en een 8400GS is de miskoop van de eeuw.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:00

Bolletje

Moderator Harde Waren
Welk moederbord zit er trouwens in?

9500GT heb ik hier ook, is wel grappig ding, maar echt goed nou ook weer niet...

Verwijderd

Topicstarter
eentje van lenevo zelf volgens mij g31 chipset is staat geen type nummer op maar is groen ding met 2 geheugen slotten hij had pc voor 400 gekocht nieuw is nu 1.5 jaar oud

Verwijderd

Topicstarter
mss hd 4670 goed idee heb ereen van his de hd 4670iceQ4 TURBO 512 mb dan ding speel crysis met 1280x1024 op high vlotjes this dan ook wel duurste hd 4670 zobeetje

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:06:
mss hd 4670 goed idee heb ereen van his de hd 4670iceQ4 TURBO 512 mb dan ding speel crysis met 1280x1024 op high vlotjes this dan ook wel duurste hd 4670 zobeetje
Ja, HD4670 is een prima kaartje. In ieder geval 10x sneller dan een 8400GS, die is niet gemaakt voor games, en ook niet meer echt nieuw. HD4670 kost ironisch genoeg ook 60 euro...

Tip: zorg dat je in benchmarks rondkijkt, als je prestaties van graka's of processoren wilt weten. Kan je meteen zien of het een beetje in de goede richting zit. Die van tomshardware is behoorlijk compleet.

Vervangen van GPU is het belangrijkste als je er fatsoenlijk op wilt gamen. 1 of 2GB aan intern geheugen is daarna de handigste stap, kost ook niet echt veel meer. CPU upgrade kan, maar zo ga je van een niet zo snelle CPU naar een nèt iets snellere CPU. Zou ik een alleen doen als het ook echt effect heeft, een E8400 ofzo. (En nee, een E5200 houdt geen E8400 bij :P)

[ Voor 20% gewijzigd door bwerg op 08-09-2009 22:33 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
idd e8400 lijkt me wel lekker proccesortje om te gamen al bevalt mijn amd 9950 be special o.c edition me ook nog wel goed. om mijn moederbord na.

Verwijderd

Topicstarter
voor 60 euro koop je zo.n rot ding met goedkope cooler kan ik net zo goed een van 80 euro kopen ik koop bij gistron want betaal geen verzendkosten daar.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.hisdigital.com/un/product2-66.shtml dis pas goede vga maar dan de vraag pas ene E7xxx of een 8xxx op een g31 chipset want weet bijna zkkr dat het die chipset is.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie net bij gistron.nl waar ik bestel dat alle g31 daar tot 1333mhz dus kan er toch waarschijnlijk op de lenevo ook een 7xxx 8xxx proccesor zal wel leuk nieuw voor hem zijn want dan kan hij E8400 kopen en 100 euro bij leggen en met vga 50 bij legge dan heeft hij voor 150 mooi upgrade en geheugen erbij mss 175.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:39:
voor 60 euro koop je zo.n rot ding met goedkope cooler kan ik net zo goed een van 80 euro kopen ik koop bij gistron want betaal geen verzendkosten daar.
Bij sommige webshops waar ze hem voor 60 hebben, is er 10,- aan verzendkosten :). En jij dacht dat een standaard HD4670 een rotding is? Echt niet :P. Het is geen OC-edition maar het is ook geen kinderspeelgoed hoor. (Dan is een standaard HD4870 zeker ook een rotding?)

IceQ 4670 is leuk, maar als je toch meer geld uit wilt geven dan een standaard HD4670 koop je gewoon een HD4850 lijkt me :P. (en zeg me niet dat de standaardkoeler slecht is ofzo, hij draait hier onhoorbaar op 41 graden).

En ik zeg het niet vaak, maar gebruik de edit-knop eens in plaats van 4 losse reacties :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke cpu je moet kopen is iets dat je op basis van benchmarks zeer goed zelf kunt bepalen. Kijk als eerste welke cpu je op dat moederbord kan prikken en welke mogelijkheden je dus hebt. Als je dat hebt gedaan kun je kijken welke cpu binnen je budget valt en het waard is om aan te schaffen.

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat we er vanuit gaan dat je zelf je hardware kunt uitzoeken.

Verder wil ik je vriendelijk doch dringend vragen de editknop eens te gebruiken. Continu je eigen topic schoppen wordt als zeer onbeschoft beschouwd en dat zien we dus liever niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.