Toon posts:

Apple "boot" password

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een weekje een Macbook, en nu heb ik vernomen dat het mogelijk is om er een firmware password op te zetten. Alleen heb ik 2 problemen. Het is een dualboot met xp en ik heb geen leopard dvd
Hoe ga ik dit doen?
Bedankt!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:26

breinonline

Are you afraid to be known?

De dualboot mag geen probleem zijn, de dvd heb je wel nodig. Waarom heb je die niet? Er is altijd een dvd vanuit Apple meegeleverd.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-02 22:51

Nik

Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:19: en ik heb geen leopard dvd
Hoe ga ik dit doen?
Bedankt!
Er zit een recoveryschijf bij. Het is een andere schijf dan de Leopard DVD, maar deze doet hetzelfde. Er staat ook je versie op (10.5.8 bijvoorbeeld).

[ Voor 23% gewijzigd door Nik op 08-09-2009 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
breinonline schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 20:31:
De dualboot mag geen probleem zijn, de dvd heb je wel nodig. Waarom heb je die niet? Er is altijd een dvd vanuit Apple meegeleverd.
We hebben de laptop van school gehad, alleen laptop, hoes en stekker. Alleen bij ict beheer hebben ze de dvd's en die lenen/ geven ze niet.