Beste lezers,heb 2 weken een sony bravia aangeschaft kdl-40v4240 een te gek ding super tevreden over,maar ik ben een leek op gebied van techniek en mijn kleine meid heeft de lcd op een soort zoom stand gezet(het beeld is ingezoomd tekst valt buiten het beeld stukken beeld missen aan alle zijde van de lcd)het is ook een stuk minder scherp,heb er van alles aan gedaan om dit te verhelpen,op wide gezet op smart etc maar het beeld is nog steeds te groot!!
Is er iemand op dit forum die mij kan vertellen hoe ik uit dat ingezoomde beeld kan geraken??Ook de handleiding kan mij daar niet bij helpen.
Volgens de handleiding moet ik het zoeken bij beeldregeling en dan beeld bereik,maar dat is de enigste optie die ik niet kan instellen.
Ik hoop op een reactie.
Groet Paul Bakker
poppup6@yahoo.com
Is er iemand op dit forum die mij kan vertellen hoe ik uit dat ingezoomde beeld kan geraken??Ook de handleiding kan mij daar niet bij helpen.
Volgens de handleiding moet ik het zoeken bij beeldregeling en dan beeld bereik,maar dat is de enigste optie die ik niet kan instellen.
Ik hoop op een reactie.
Groet Paul Bakker
poppup6@yahoo.com