Welk Sound System ?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

• dschrk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 14:32
Hallo Tweakers,
Laat ik als eerst vertellen dat ik absoluut een 'leek' ben betreft audio.
Wat ik wel weet, is dat ik een leuk audio-setje wil hebben.. voornamelijk mijn Playstation 3.

Ik heb rond gekeken voor een Cinema set, omdat hier een groot aanbod is icm Dolby Digital sound.
Alleen heb ik hier weinig aan, een Cinima set is natuurlijk icm een dvd-speler of blu-ray speler. Aangezien mijn Playstation 3 al een blu-ray speler heeft, is dit geen optie.

Welke opties hou ik nu over ?
Zoals ik zei, het is voornamelijk voor geluid afkomstig van mijn Playstation 3. Het zou wel mooi meegenomen zijn als mijn geluid afkomstig van de UPC Mediabox (TV) ook over deze sound set zou kunnen gaan.

Aangezien ik een 'leek' ben betreft audio systemen, hoeft het van mij niet heel veel te gaan kosten.
Budget is maximaal 400 euro. Het hoeft dus niet 'high-end' te zijn, wil alleen het gevoel krijgen om midden in een oorlog te zitten wanneer ik bijvoorbeeld Call of Duty speel ;) Of voor films !

Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met een 'sound-bar' ?
Waar zou ik nou het beste voor kunnen gaan ?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-02 22:50

painkill

Pain(k)(ill)

Logitech z-5500, zoek maar op ;)

Mijn SNES verzameling!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19
Versterker Sony STR-DG720 ideaal i.c.m. PS3. Speakers naar eigen inzicht. Ik heb een setje Harman Kardon HKTS11 erbij gekocht. I.c.m. je PS3 beste prijs/kwaliteit en je kan alles afspelen Dolby True HD, DTS-HD.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Even samenvattend:

"ik ben een leek"
"ik heb 400 euro"
"wat moet ik kopen".

Met alle respect, we zien graag iets meer eigen inzet:
Lees reviews, vraag eens rond, kijk op PS3 sites wat anderen gedaan hebben. Lees je in mbt audio zodat je wat beter beslagen ten ijs komt.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.