Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb hier de nokia 1650 van mijn moeder liggen. Ik ben nu wel zo iets geks tegen gekomen.

De telefoon in kwestie is een Nokia 1650 en ze klaagde dat er geen beltoon afging. Oke, simpel, Menu, tooninstellingen, type beltoon. Als ik dit doe, dan valt de telefoon echter uit en start vrolijk opnieuw op.

Ik heb geen idee wat dit is, en hoe dit komt? Hebben jullie een idee, want anders ga ik morgen effe langs de telefoonboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Misschien meteen te extreem, maar wat als je het toestel eens terugzet naar zijn fabrieksinstellingen/reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Kan best, heb ik al geprobeerd, alleen hij vraagt om een beveiligingscode. Deze beveilgingscode heb ik echter niet :S

Ik heb de codes 12345, 1234, 0000, 00000000 geprobeerd, echter geen resultaat. De code wordt constant geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:23

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Af fabriek is het inderdaad 12345. Weet je moeder de code niet meer? Heeft ze die bijvoorbeeld misschien aangepast naar hetzelfde als de pincode van de telefoon?

Ik vrees in dat geval dat het anders toch een retourtje verkoper wordt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
Bastiaan schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 18:32:
Af fabriek is het inderdaad 12345. Weet je moeder de code niet meer? Heeft ze die bijvoorbeeld misschien aangepast naar hetzelfde als de pincode van de telefoon?

Ik vrees in dat geval dat het anders toch een retourtje verkoper wordt, helaas.
Telefoon is 2 dagen oud en moeders kan er nog niet eens mee bellen, dus ik denk het niet.

Word dus alweer een ritje naar de winkel :(

offtopic:
Of niet... telefoon had ineens de code wel goed :S

[ Voor 6% gewijzigd door BlackWhizz op 08-09-2009 22:05 ]