TOSLINK/HDMI Switch

Pagina: 1
Acties:

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Het volgende probleem doet zich voor:

Op dit moment heb ik een 42" Plasma TV met 2 HDMI poorten. Daarbij heb ik de volgende apparaten:

ApparaatHDMITOSLINK
Playstation 3JaJa
XboX 360Nee
(misschien later)
Ja
MacMiniJaJa
Ziggo HD-DecoderJaJa

Teveel apparaten voor de TV.

Nu wil ik graag een 5.1-setje hebben, weinig eisen dus een relatief standaard Logitech ding is voldoende. Daar zit echter vaak maar 1 TOSLINK ingang op, dus daar moet ik ook iets op vinden...

Nu zit ik te denken aan een 4 poort HDMI/TOSLINK switch, maar zo'n ding vinden voor een redelijke prijs is makkelijker gezegd dan gedaan. Het liefst omdat zo'n ding ook nog een remote moet hebben (heb namelijk ook een Logitech Harmony, zou dus ideaal zijn als het daarmee zou kunnen samenwerken).

Ik ben verscheidene producten tegengekomen maar die zijn (volgens mij) alleen in de US verkrijgbaar. Een Octavia apparaat (die ik overigens aardig aan de prijs vind) en een Psyclone apparaat waarvan ik verder geen specs kan achterhalen. Beide apparaten kan ik ook nergens in een NL-store vinden...

Wie kan mij helpen met het vinden naar een oplossing. Een volledig andere oplossing is uiteraard ook welkom, zoveel ervaring heb ik niet op dit gebied :).

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Ik dacht dat joytech vroeger van die switches maakte met afstandsbediening. met hdmi kan ik er geen vinden, alleen deze http://www.livegamer.nl/c...ector-display-p-8024.html (na 10 mins zoeken).