Toon posts:

probleem met driver updaten van nForce 520

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik update altijd mijn videokaart, de asus 8800GT via de site van NVIDIA. Dat doe ik via de optie ''Automatically find drivers for my NVIDIA products.'' en dan kies ik voor videokaart en de laatste drivers komen zo te voorschijn. Nu wilde ik dat ook gaan doen met mijn moederbord maar elke keer als ik ze update en de computer daarna reboot blijft er staan op de site van NVIDIA dat ik nog steeds deze versie moet downloaden,
Version: 12.12
Release Date: January 26, 2007

Niks veranderd dus, bij de drivers installatie werd er gevraagt om de oude bestanden te overschrijven en ik koos hier 'ja.

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/35akajb.jpg

Het gaat om deze drivers
http://www.nvidia.co.uk/o...520_winxp32_12.12_uk.html

Kan iemand me vertellen wat ik fout doe?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36
Waarom zou je willen updaten met dezelfde versie?

Verwijderd

Hoe kan de NVIDIA site nu weten welke drivers jij momenteel hebt?

Hij toont gewoon de laatste drivers die geschikt zijn voor jouw moederbord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je het niet helemaal snapt, normaal gesproken als ik mijn videodrivers update zie ik bij ''Automatically find drivers for my NVIDIA products.'' dat ik de laatste drivers hebt, maar nu blijft hij deze driver weergeven van 2007...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:08

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Gewoon niet die gare automagisch tool gebruiken die duidelijk een foutje maakt door jou een driver voor te schotelen welke je er al op hebt staan?
Mogelijk maakt dat script gebruik van 'groter of gelijk aan $versie' in plaats van puur 'groter dan $versie' om te kijken of er nieuwe software is. Waardoor je dus steeds die 12.12 voor je neus krijgt.

Als je weet dat die 12.12 er gewoon op staat hoef je je heus geen zorgen te maken.
En probeer hier de les uit te trekken dat je dit soort dingen gewoon beter zelf met je gezonde verstand kunt bekijken dan puur uit gaan van zo'n (zogenaamd) "handig" tooltje.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
oke thanks!
Pagina: 1