Wolfenstein: Enemy territory

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

kheb een probleempje.....
Ik speel al sinds jaar en dag ET van wolfenstein.
Nu wil ik met 3 pc's connecten naar een server alleen mag dit niet. ik krijg dan de foutmelding "Only 2 connections per IP are allowed on this server"

Nu heb ik ooit eens iets gelezen dat als je in een bepaald bestandje iets met netport en qport (dacht 32000) erbij zetten dat je dit dan ook omzeilde. Ik heb dat toen ook geprobeerd en dat lukte ook, maar ben dat bestandje kwijt geraakt....

Weet iemand wat ik hiermee bedoel en wat dat ook alweer is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerharrie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-05 15:39
Je kunt op 1 pc een proxy installeren maar snel zal het niet gaan. Neem anders een tweede internet verbinding :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere server nemen.

Denk dat dit ook een beveilig is dat niet een stel vrienden de server ls lanparty server gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn2008
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik speel ook wolfenstein, mss is er iets geregelen met de clanleader/server mod??
En idd een andere server is ook slim! Ik mag hier zeker geen reclame maken voor de server/clan waar ik member ben. Meeste mensen zijn nederlands, maar ook engels. Server staat in belgie De beste config als je het mij vraagd als jullie het ip willen weten zal ik het jullie vertellen, maar ik denk niet dat ik hier het ip zomaar mag noemen. Of mag dat wel?