Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Office 2007 print alleen naar bestand

Pagina: 1
Acties:

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:50
Sinds korte tijd print mijn Word 2007 alleen nog naar bestand. De drivers van mijn Canon Pixma MP620 zijn correct geïnstalleerd en staat ook als standaardprinter ingesteld, maar wanneer ik wil printen staat meteen het venster waar ik een bestandsnaam kan opgeven op m'n scherm.

Hoe los ik dit op? Google helpt me niets verder 8)7

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Staat er soms een vinkje bij "Printen naar bestand"? Eventueel moet je in de settings kijken van de printer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:50
gambieter schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:30:
Staat er soms een vinkje bij "Printen naar bestand"? Eventueel moet je in de settings kijken van de printer.
Nee, die uiteraard al gevonden en was in eerste instantie uitgevinkt.

Verwijderd

Lijkt me meer een probleem van word dan van Windows, tikje over de muur naar Officesuites en -software

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bobbus schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 15:34:
Nee, die uiteraard al gevonden en was in eerste instantie uitgevinkt.
Je zult toch echt meer informatie moeten geven, want je bent nu wel heel karig. Drivers al eens weggehaald en opnieuw geinstalleerd? Al verder in de printereigenschappen gekeken, etc etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
en wat gebeurd er als je via 'bestand' (in het geval van office2007 die mooie bol linksboven natuurlijk) en dan naar afdrukken gaat? toont hij dan het scherm met opties wel?

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1