Beste,
Wij zijn wat senario's aan het uitvinden als het gaat om exchange 2007 en Distribution groeps.
Nu heb ik een afdeling die verkoop@domein.com heet.
Deze heb ik aangemaakt en alle users die in deze groep zitten krijgen netjes hun mail.
Nu wil ik de uitgaande mail op verkoop@domein.com zetten en dat wil maar niet lukken.
Iedereen heeft Send As rechten maar als ik deze aanpas in me EMC geeft hij aan deze al gebruikt te zijn door de groep.
Wat hebben wij allemaal geprobeerd?
- distribution groep toeveogen via EMC
- distribution groep aangemaakt via AD
- distribution groep security tab send as rechten toegekent aan gebruiker.
We hebben veel op google gezocht maar zelfs daar komen we steeds tegen het probleem dat de EMC blijft zeggen dat deze SMTP al in gebruik is.
Wat doen we fout?
alvast bedankt.
Wij zijn wat senario's aan het uitvinden als het gaat om exchange 2007 en Distribution groeps.
Nu heb ik een afdeling die verkoop@domein.com heet.
Deze heb ik aangemaakt en alle users die in deze groep zitten krijgen netjes hun mail.
Nu wil ik de uitgaande mail op verkoop@domein.com zetten en dat wil maar niet lukken.
Iedereen heeft Send As rechten maar als ik deze aanpas in me EMC geeft hij aan deze al gebruikt te zijn door de groep.
Wat hebben wij allemaal geprobeerd?
- distribution groep toeveogen via EMC
- distribution groep aangemaakt via AD
- distribution groep security tab send as rechten toegekent aan gebruiker.
We hebben veel op google gezocht maar zelfs daar komen we steeds tegen het probleem dat de EMC blijft zeggen dat deze SMTP al in gebruik is.
Wat doen we fout?
alvast bedankt.