Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verzenden ontvangen Outlook 2002

Pagina: 1
Acties:

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02 08:00
Indien ik een mailtje opstel in Outlook wordt dit mailtje niet direkt verzonden. Er moet eerst op Verzenden ontvangen in de werkbalk gedrukt worden.

Als ik dit op mijn werk doe gebeurd het echter wel direkt zonder eerst voor verzenden / ontvangen te kiezen. Ik dacht dat dit aan de instelling: Extra- opties - emailinstellingen - verzenden ontvangen- " automatisch verzenden ontvangen elke ... min" lag maar deze optie staat op mijn werk zelfs uit.
Direkt verzenden ontvangen staat wel aan ook waar de mail niet direkt verzonden wordt.

Is er een andere optie in outlook dat dit veroorzaakt?

monta

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
heb je misschien de optie offline werken aanstaan? Dan verstuurd ie namelijk de mailtjes pas als je op verzenden en ontvangen drukt!

• monta
Ab_dullah schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:21:
heb je misschien de optie offline werken aanstaan? Dan verstuurd ie namelijk de mailtjes pas als je op verzenden en ontvangen drukt!
Je bedoelt via de optie: bestand - offline werken?
Nee daar staat hij niet op.

monta

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Outlook 2003 heeft bij 'extra' --> 'opties' --> 'emailinstellingen' een vakje met de tekst 'bij verbinding direct verzenden'. Kan je daar iets mee?

Desktop | Server | Laptop

• monta
Rupie schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:56:
Outlook 2003 heeft bij 'extra' --> 'opties' --> 'emailinstellingen' een vakje met de tekst 'bij verbinding direct verzenden'. Kan je daar iets mee?
Deze stond inderdaad gewoon aan. Wat mij opviel is dat outlook toch wel eens offline start. Dan weer niet en dan weer wel. Pas als ik hem online zet gaat hij verzenden / ontvangen. Hij kan blijkbaar bij het starten niet de goede keuze maken..

monta