17.3 / 17,3" laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Als ik bij laptops bij "Zoeken" (rechts) als beelddiagonaal "17.3 inch" invoer, krijg ik geen laptops te zien, terwijl ze er wel zijn.

Oorzaak ligt ws. in een 17,3 vs. 17.3 verschil.

Overigens ben ik van mening dat deze Zoeken-optie wel wat geavanceerder mag: nu staan er bv. maar een paar merken laptops vermeldt om te kiezen en niet alle vermelde laptopmerken in de pricewatch. Met andere woorden: veel van deze sublijstjes worden met de hand aangelegd en onderhouden. Idee: laat alle velden automagisch vullen o.b.v. de vermelde entries in de pricewatch. En voor de numerieke informatie (schermgroottes, geheugengroottes etc.): nummerieke variabelen zodat je ook van x tot y kunt kiezen en een kloppend resultaat krijgt.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Uhm, die lijstjes bevatten de populairste items en zijn met een knopje eronder uit te breiden tot de volledige selectie :)

Je opmerking over die 17.3 is een bekend probleem: Selectie laptops schermdiagonaal. Foutje in de PW?

Verder gaan de mogelijkheden en presentatie van de filters sowieso op de schop voor de nieuwe PriceWatch release (PW 3.0).

[ Voor 54% gewijzigd door Orion84 op 08-09-2009 11:53 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr