Ten eerste mijn systeem:
Asus P5N32-SLI Premium
Evga 8800 GTS G92 met een zalman koeler (type nummer weet ik even niet, maar hij heeft 5 heatpipes en een klein fannetje)
Q6600 processor met Hyper z600 koeler
4 gig ddr2 800 OCZ gold series cl5
2x 160 gig WDC WD1600YS-01SHB1
520 watt realpower cooler master voeding
Cooler master mystique kast
Plextor dvd-rewriter PX 810 S A
Samsung SyncMaster 226 BW + Benq T905
G15 toetsenbord
G 9 muis
Windows XP
Nou heb ik een tutorial op hardware.info gevolgd, en die raadde me aan om mijn geheugen ferquentie op 533 te zetten, vervolgens de fsb te verhogen.
In mijn bios staat ten eerste de quad pumped waarden in plaats van de normale waarden, dus ik had mijn (quadpumped)fsb in stapjes van 20 verhoogd naar 1126, maar dan boot hij helemaal niet meer? Een overclock naar 2.53 gigahertz zou toch niet raar zijn of wel?
Ook iets raars wat ik tegengekomen ben is dat ik nergens mijn multiplier kan aanpassen, ook niet naar beneden dus?
Iemand enig idee waar mijn probleem aan zou kunnen liggen.
Asus P5N32-SLI Premium
Evga 8800 GTS G92 met een zalman koeler (type nummer weet ik even niet, maar hij heeft 5 heatpipes en een klein fannetje)
Q6600 processor met Hyper z600 koeler
4 gig ddr2 800 OCZ gold series cl5
2x 160 gig WDC WD1600YS-01SHB1
520 watt realpower cooler master voeding
Cooler master mystique kast
Plextor dvd-rewriter PX 810 S A
Samsung SyncMaster 226 BW + Benq T905
G15 toetsenbord
G 9 muis
Windows XP
Nou heb ik een tutorial op hardware.info gevolgd, en die raadde me aan om mijn geheugen ferquentie op 533 te zetten, vervolgens de fsb te verhogen.
In mijn bios staat ten eerste de quad pumped waarden in plaats van de normale waarden, dus ik had mijn (quadpumped)fsb in stapjes van 20 verhoogd naar 1126, maar dan boot hij helemaal niet meer? Een overclock naar 2.53 gigahertz zou toch niet raar zijn of wel?
Ook iets raars wat ik tegengekomen ben is dat ik nergens mijn multiplier kan aanpassen, ook niet naar beneden dus?
Iemand enig idee waar mijn probleem aan zou kunnen liggen.