Speakers + receiver

Pagina: 1
Acties:

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
Ik ben van plan een surround-systeem aan te schaffen, met "goede" front speakers. Daarnaast heb ik nog een receiver nodig. Mijn budget ligt zo rond de 500 euro. Ik zal het gaan gebruiken om muziek mee te luisteren en films mee te bekijken.

Mijn oog viel op de volgende receiver: Sony STR DH500. Deze ondersteunt 5.1

Qua speakers lijkt me Sony SS-FCR6000 een goed setje.

Graag heb ik wat advies van ervaringsdeskundigen.

Ik heb geen speciale eisen, en ik snap dat het zeer subjectief is om iets dergelijks te beoordelen. Ik zou alleen graag willen weten of dat er geen "maar" aan dit setje zit.

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Luisteren?

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-02 19:08

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wellicht kan TS zijn post nog wat aanpassen met bijvoorbeeld de apparatuur die erop aangesloten zou moeten gaan worden en de gewenste wijze van aansluiten.

Voor het overige met ^^ Jivecar

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Wat Jivecar zegt, niemand kan voor jou kiezen wat je mooi vindt. Ga na welke eigenschappen een set moet hebben, kijk welke sets dat aanbieden binnen jouw budget en ga vervolgens luisteren welke van die sets je het mooist vindt klinken. Tadaa, nieuwe set is gekozen :)

Succes!

Verwijderd

Geweldig, elke dag een nieuw topic, andere TS maar dezelfde vraag. Dit zou een sticky moeten zijn... ;)