Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] F8 optie bij booten weg + systeem pauseert 10 seconden

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 07:15
Sinds enkele dagen geeft mijn pc net na de biosmeldingen een cursor linksboven, die 10 seconden knippert, dan naar beneden verspringt, en dan boot de pc. De f8 optie is ook weg (en werkt niet meer, dacht dat mogelijk alleen de tekst niet zichtbaar was). Ik kan die pause ook niet weg-enteren of escapen.

Uiteindelijk via msconfig een safeboot geforceerd, en gek genoeg doet ie het dan ook. Ik dacht eerst dat een recent geinstalleerde firewall de boosdoener was, maar die wordt dan niet geladen. Bios is ook niet mee gerommeld, en verder niets gedaan.

Ik overweeg een repair vanaf cd, iemand nog andere opties? Heb weinig tijd deze week, dus wil de boel wel draaiend houden, maar geen full reinstall oid.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 07:15
Ligt volgens mij aan de bios. Ook bij booten memtest vanaf diskette is de pause er....dan wordt er nog niet eens vanaf de harddisk geboot.Kan dus dicht hier.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.
je laat me ook weinig keus zo :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.