Win7 64bits reset instellingen continue

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
mijn problemen lijken veel op elkaar en ik denk dat ze met elkaar in verband staan.
na uren pielen even lang zoeken kom ik er nog steeds niet uit.
  • als ik iets in de prullenbak gooi dan zie ik die niet terug. ook de settings van de prullenbak zijn niet te veranderen. wel krijg ik de melding of ik het zeker weet maar verders niet,
  • mijn startmenu is altijd leeg, na iets openen (meerdere malen) komen de progs er niet te staan.
  • nzb's kan ik wel openen met newsleecher maar hij onthoudt deze koppeling niet als ik na reboot weer een nzb open.
  • firefox is vaak wachtwoorden kwijt.
  • naast de klok heb je een systeemvak. omdat ik sommige icons vaak nodig heb heb ik de bar uitgeschakeld. maar na iedere reboot istie er weer.
  • toon verborgen mappen staat iedere herstart weer vrolijk uit.
mijn programma's op firefox na dan, onthouden wel hun instellingen. en bij bovengenoemde fouten heb ik uiteraard de bijbehorende settings goed staan. ik ben admin en heb uac uit.
wie0wie heeft hetzelfde of kan mij helpen?

alle temp mappen zijn tevens leeg :P

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 11:11
wat is de bron van je install media?

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Razwer schreef op maandag 07 september 2009 @ 23:34:
wat is de bron van je install media?
hmm ik dacht zo'n msdn van school waar ik nu niet meer op kan omdat ik klaar ben. maar heb toen meerdere versies gedownload en weet het niet meer zekers.

hoezo?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Omdat het zo maar kan zijn dat er versies op internet te vinden zijn die niet helemaal goed werken. Met name de versies die niet van de site van Microsoft gedownload zijn zeg maar.

Zelf zou ik beginnen met opnieuw installeren van Windows eigenlijk, wat mij betreft vaak de makkelijkste oplossing en de grootste kans dat het probleem geheel weg is. Als het na een schone installatie nog speelt kan je er vanuitgaan dat de versie die je hebt gewoon niet goed is.

Desktop | Server | Laptop