Ik heb sinds een paar maanden een nokia 5800. Ik heb hierop mijn exchange mail van het werk ingesteld, dit werkt opzich prima! Maar de mail server gebruikt een eigen certificaat (die dus niet in de telefoon voorgeprogrammeerd zit) dus ik krijg de vraag of ik het certificaat nu wil accepteren, in de toekomst altijd wil accepteren of wil weigeren. Ik heb gekozen voor altijd accepteren. Het probleem is nu, dat ondanks dat ik aangegeven heb dat het certificaat altijd geaccepteerd moet worden, de telefoon nog steeds vraagt of ik het certificaat wil accepteren of weigeren. Ik zou graag mijn mail automatisch op laten halen, maar dat is niet mogelijk omdat ik eerst moet aangegeven dat het certificaat geaccepteerd moet worden. Komt iemand dit probleem bekend voor? Heeft iemand hier een (mogelijke) oplossing voor zodat ik niet elke keer het certificaat moet accepteren?
ps. ik vind dit probleem eigenlijk meer iets voor het nokia 5800 topic, maar daar krijg ik geen reactie ondanks dat ik het 4 keer geprobeerd heb, vandaar dat ik nu een eigen topic heb aangemaakt.
ps. ik vind dit probleem eigenlijk meer iets voor het nokia 5800 topic, maar daar krijg ik geen reactie ondanks dat ik het 4 keer geprobeerd heb, vandaar dat ik nu een eigen topic heb aangemaakt.