Handleiding oude Philips autoradio

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MayorHumdinger
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-07-2020
Hallo!

Ik heb een tijdje geleden een tweede-hands autootje gekocht, en daar zit een autoradio in met CD-speler, rds en afneembaar frontje, waar ik heel blij mee ben, want hij doet het goed. Het is een RC619 RDS. Toch zou ik er wel wat meer uit willen halen (voorkeuzezenders vastleggen e.d.). Daar heb ik dus een handleiding voor nodig, maar de Philips website lijkt hem niet meer te hebben. Googlen levert me ook niks op. Heeft iemand enig idee hoe ik daaraan zou kunnen komen?

Erg bedankt,
Diederick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Philips zelf? Al gebeld met de helpdesk ofzo?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Een echte Tweaker probeert gewoon zelf alles.. Voorkeurszender zal niet al te moeilijk zijn toch!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:14
Gokje: Radio afstemmen en de voorkeuzeknop (cijfertoets dus) even vasthouden.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:54

Hoite

Goed verhaal

Bij een pioneer werkt t als volgt, zoek een mooie zender op en houd het voorkeuze knopje net zolang in tot je een piepje hoort en het nummer rechts in het scherm verschijnt. dit al geprobeerd?

zoek eventueel een handleiding van een andere philips radio op, t zal vast niet veel veranderd zijn.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 10:07
Zo werkt het bij elke Philips radio die ik tot nu toe heb gezien ook.. Gewoon knopje ingedrukt houden dus.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:12

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zeker het "doorgronden" van apparaten is toch gewoon een kwestie van proberen? Enneh.. mannen lezen geen manuals :+

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.