• rubenflush
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02 10:00
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een programma waar ik mn cpu mee kan overklokken via windows (dus zonder in de bios te gaan).

Heeft iemand een voorkeur?

Mvg, Rubenflush

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-02 13:02
Wat heb je zelf al gevonden en waarom wil je zo graag via je OS overclocken ?
Het is hier wel de bedoeling enige inzet te tonen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Hoyden op 07-09-2009 22:04 ]

• rubenflush
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-02 10:00
Snelheid van cpu verhogen, duh:P

• scoobman
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-02 13:02
Overklokken van je systeem is niet alleen maar de snelheid van je CPU omhoog jagen... ( Tenzij je heel graag afscheid wil nemen van je chip natuurlijk... ) Ik zou eerst de FAQ die HlpDsK voorstelt eens goed lezen en jezelf ook eens oriënteren op de diverse overclockers sites...

Je zult dan zijn dat er wel iets meer bij komt kijken...

Softwarematig overklokken is leuk maar houdt vaak geen rekening met de bv de verschillende aanpassingen in voltages die ( bij onjuist gebruik ) je CPU héél erg snel de vernieling in kunnen helpen...

Good Luck!

Just an average guy...

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Overclocken doe je niet softwarematig, je kan dan te weinig instellen en je weet nooit of de waardes die je kiest ook zo in je bios worden aangepast.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat lijkt me inderdaad een prima punt om te beginnen. Staat daar niet in wat je precies zoekt, dan kun je altijd nog eens de searchfunctie gebruiken in dat subforum, waarmee je ook eea kunt vinden.

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat we verwachten dat je eerst zelf op zoek gaat voordat je een topic opent, en daar is hier niet echt sprake van.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.