Hallo,
Ik ben van plan om volgende week een nieuwe TV en een nieuwe X-Box te kopen. Ook ben ik van plan om mijn Home Cinema set en mijn Pc op de Tv aan te sluiten. Samengevat, wat ik graag zou willen:
- 1.07m Flatscreen Tv
- Home Cinema set <- aangesloten op Tv
- X-box 360 <- aangesloten op Tv en Home Cinema Set
- PC <- aangesloten op Tv en Home Cinema Set
Nu is mijn vraag, wat heb ik allemaal nodig om te zorgen dat dit allemaal mogelijk is?
- Tv <- Moet ik nog uitzoeken, Eventuele speciale aansluitingen etc. nodig?
- Home Cinema Set <- 5 Boxen + Subwoofer, Pic van aansluitingen:

Natuurlijk zitten er aan de rechterkant nog 5 aansluitingen voor boxen.
- X-box 360 <- Moet nog uitgezocht worden, Eventuele kabels nodig?
- PC <- Ik weet niet precies welke specs er nodig zijn, mijn Videokaart is in ieder geval de: ATI Radeon HD 3850 AGP (512 MB)
Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij zou kunnen helpen, zelf kom ik er namelijk echt niet uit.
Bedankt alvast,
Joeri
Ik ben van plan om volgende week een nieuwe TV en een nieuwe X-Box te kopen. Ook ben ik van plan om mijn Home Cinema set en mijn Pc op de Tv aan te sluiten. Samengevat, wat ik graag zou willen:
- 1.07m Flatscreen Tv
- Home Cinema set <- aangesloten op Tv
- X-box 360 <- aangesloten op Tv en Home Cinema Set
- PC <- aangesloten op Tv en Home Cinema Set
Nu is mijn vraag, wat heb ik allemaal nodig om te zorgen dat dit allemaal mogelijk is?
- Tv <- Moet ik nog uitzoeken, Eventuele speciale aansluitingen etc. nodig?
- Home Cinema Set <- 5 Boxen + Subwoofer, Pic van aansluitingen:

Natuurlijk zitten er aan de rechterkant nog 5 aansluitingen voor boxen.
- X-box 360 <- Moet nog uitgezocht worden, Eventuele kabels nodig?
- PC <- Ik weet niet precies welke specs er nodig zijn, mijn Videokaart is in ieder geval de: ATI Radeon HD 3850 AGP (512 MB)
Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij zou kunnen helpen, zelf kom ik er namelijk echt niet uit.
Bedankt alvast,
Joeri