Toon posts:

Pc geeft geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc geeft totaal geen beeld meer, mijn scherm werkt wel maar blijft zwart gaat vervolgens op stanby.
Ook de fan op me moederboard draaid gewoon en me schijf hoor ik lopen.

Heb hem naar alternate gebracht maar die wilde alleen mijn video kaart testen deze werkt perfect.

Hoe kan ik nu vinden wat er kapot is, voordat ik op de gok nieuwe onderdelen moet kopen.

Alvast vriendelijk bedankt.

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Al op een ander scherm getest?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Geen computer in het huis (Of van de buurman) waar je even het scherm van kunt lenen? (Je ziet helemaal niets op het scherm komen als je hem aanzet?)

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 21:11:
Hoe kan ik nu vinden wat er kapot is, voordat ik op de gok nieuwe onderdelen moet kopen.
Onderdelen lenen? :P

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker heb 2 de zelfde schermen, heb hem aangesloten op mijn andere pc en het scherm werkt gewoon. het is dus iets anders

Verwijderd

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Je zult toch zelf moeten gaan testen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik zal die handleiding eens door kijken.

Het kloten is dus gewoon echt dat je niks ziet je doet hem aan en daar blijft het bij 1 zwart gat :P ik wou dat hij een error gaf dan wist je temiste wat loos was haha

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:04
Weet niet zeker of het relevant is, maar met mijn T220 heb ik ongeveer een zelfde probleem. Als ik mijn T220 aanzet, en het Samsung logo komt, moet ik mijn computer aanzetten, doe ik het later of vroeger, ziet het beeldscherm geen beeldsignaal en blijft op stand-by.

Ik heb overigens geen idee waarom, maar als de computer bijvoorbeeld in stand-by gaat,maakt het niks uit waarneer ik mijn scherm aandoe, en de computer uit stand-by haal.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We willen je graag helpen, maar we zijn niet helderziend. Als jij ons niets vertelt over jouw PC (specs, welke onderdelen erin zitten) en niets vertelt van wat je zelf allemaal geprobeerd hebt, kunnen wij ook niets voor jou betekenen. Je zult inderdaad zelf dingen moeten uitproberen en of -wisselen.

Mogelijk is het zo simpel als een draadje dat kortgesloten is, of zo lastig als een dood moederbord. Maar het is iig niet de bedoeling dat we de hele Hangen en Opstartproblemen troubleshooter hier gaan overdoen - als je alles erin geprobeerd hebt en je komt er niet uit, dan kunnen we misschien wel verder, maar dit is nu dus voorbarig.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.