Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Powerpoint - Shockwave Flash Object is weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Powerpoint (2003) altijd veel gebruik gemaakt van Shockwave Flash Object (om YouTube te embedden bv.). Echter heb ik laatst mijn Flash player moeten deïnstalleren en hierdoor lijkt het dat ook de "Shockwave Flash Object"-dll die Powerpoint gebruikt in het drop-down-menu bij Controls is verdwenen. Hij staat namelijk niet meer in het lijstje.

Als ik een *.ppt open waarin een Flash Object zit verwerkt, krijg ik de melding:

"Sommige besturingselementen in deze presentatie kunnen niet geactiveerd worden. Misschien zijn ze niet op dit systeem geregistreerd."

Ik heb op Internet gezocht en dit probleem is vaker voorgekomen, echter niemand heeft een oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken en proberen is het probleem verholpen:

Deze Flash player moest geïnstalleerd worden... http://www.adobe.com/shoc...d/triggerpages/flash.html
Ik had al de meest recente Flash player en Shockwave Player geïnstalleerd van de Adobe site, maar blijkbaar heb je degene in deze link nodig... Vreemd, maar goed, hij werkt dus weer.

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:18

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven met Powerpoint 2010. Helaas hielp het installeren van de bovenstaande flash player bij mij niet. Ik was al niet blij dat ik vanwege office weer flash moest installeren (dit zit immers ook in chrome) maar vooralsnog werkt het dus sowieso nog niet. Ik heb ook shockwave player maar geinstalleerd en nog wat rotzooi, maar vermoed dat het met iets anders te maken heeft.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen fixen?

youtube.com/@hisrep