• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ben sinds vandaag in het bezit van een Popcorn A-110. Een mooi apparaatje. Heb alleen een vraagje: Als ik het apparaat wil uitzetten druk ik op de power knop en ik hoor de HD downspinnen en het rode lampje gaat heel even branden.

Maar het gekke is het beeld bevriest dus ik heb het idee dat het apparaat niet uit is. Maar toch gek dat de HD uitgaat en ik een rood lampje zie verschijnen.

Op forums lees ik dat je de POWER + DELETE button moet gebruiken maar dat werkt niet. Ik neem aan dat ik op dit apparaat de laatste firmware heb (niet getest om te updaten)

Elect a clown, expect a circus.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Ik neem aan dat ik op dit apparaat de laatste firmware heb
Waarom neem je dat aan?

The devil is in the details.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Ik nam aan dat ik ik een nieuwe speler had dus ook de nieuwste firmware maar heb het toch gechecked en er is een firmware update beschikbaar die ik geinstalleerd heb.

Het "probleem" blijft. Krijg het rode lampje wel maar de blijf het blauwe scherm zien wat bevroren is.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:15
Weet je 100% zeker dat het geen probleem van je tv is? Staat het bevroren beeld er nog steeds als je de TV 'reboot' ?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Als je op de power knop drukt, gaat je PCH op standby en de HDD dus ook, daarom hoor je die downspinnen. Als je helemaal uit wilt doen, moet je de schakelaar achterop gebruiken of idd power+delete, maar niet tegelijkertijd geloof ik.

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
Popcorn staat nooit echt uit, is altijd nog benaderbaar via bv ftp en als netwerkschijf.

Echt uit = met uit knop achterop of de stroom via de stekker onderbreken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Slasher schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:00:
Ben sinds vandaag in het bezit van een Popcorn A-110. Een mooi apparaatje. Heb alleen een vraagje: Als ik het apparaat wil uitzetten druk ik op de power knop en ik hoor de HD downspinnen en het rode lampje gaat heel even branden.

Maar het gekke is het beeld bevriest dus ik heb het idee dat het apparaat niet uit is. Maar toch gek dat de HD uitgaat en ik een rood lampje zie verschijnen.

Op forums lees ik dat je de POWER + DELETE button moet gebruiken maar dat werkt niet. Ik neem aan dat ik op dit apparaat de laatste firmware heb (niet getest om te updaten)
Hij is ook niet echt uit. Alle functies werken nog alleen de output naar je tv staat uit. Op de achterkant zit een schakelaar waarmee je hem helemaal uit kan zetten.
Ik laat mijn A100 (mijn vader heeft een A110) altijd aan staan, het verbruikt niet zo veel stroom en je kan hem dan lekker laten downloaden en unrarren zonder dat je er last van hebt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Slasher schreef op maandag 07 september 2009 @ 19:45:
[...]

Ik nam aan dat ik ik een nieuwe speler had dus ook de nieuwste firmware maar heb het toch gechecked en er is een firmware update beschikbaar die ik geinstalleerd heb.

Het "probleem" blijft. Krijg het rode lampje wel maar de blijf het blauwe scherm zien wat bevroren is.
Want een product kan niet al paar maanden uit zijn waardoor er toch al nieuwe firmware voor is? ;)

The devil is in the details.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
Mute schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:41:
[...]

Want een product kan niet al paar maanden uit zijn waardoor er toch al nieuwe firmware voor is? ;)
Ik bedoelde meer nieuw als: nieuw gefabriceerd en dus de fabriek verlaten had met de nieuwste FW dat was dus blijkbaar niet zo ;)
Hollanda schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 00:26:
Popcorn staat nooit echt uit, is altijd nog benaderbaar via bv ftp en als netwerkschijf.

Echt uit = met uit knop achterop of de stroom via de stekker onderbreken.
Ok dat is wel handig om te weten dat hij altijd nog via FTP te benaderen is. Ik zet hem nu ook gewoon uit met de uit-knop op de achterkant als ik hem echt niet gebruik

Mijn vraag is beantwoord allen hartelijk dank!

[ Voor 41% gewijzigd door Slasher op 08-09-2009 08:44 ]

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hij kan wel echt uit via de remote, maar dan kun je er ook niks meer mee ;). (Behalve uit en aanzetten met de switch). Rode knop op je remote, 1 - 2 seconden wachten en DEL even ingedrukt houden op je remote. Dan even wachten en dan zie je het rode lampje uitgaan.

Verwijderd

Servor schreef op donderdag 17 september 2009 @ 11:20:
Hij kan wel echt uit via de remote, maar dan kun je er ook niks meer mee ;). (Behalve uit en aanzetten met de switch). Rode knop op je remote, 1 - 2 seconden wachten en DEL even ingedrukt houden op je remote. Dan even wachten en dan zie je het rode lampje uitgaan.
Ja gelukt :) thx...... maar hou krijg ik hem nu weer aan :?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:45:
[...]

Ja gelukt :) thx...... maar hou krijg ik hem nu weer aan :?
Uit- en weer aanzetten met de schakelaar op de achterkant.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1