Toon posts:

ASUS P4T-e procesor upgraden.

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een ASUS P4T-e, met een intel pentium 4 2,0 ghz processor. Deze processor zou ik graag willen upgraden. Iemand een idee wat de beste processor is voor mijn moederboord.

Alvast bedankt ;)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Kom op, dat kan je zelf ook wel uitvinden toch?
Pak de processor support list van de fabrikant erbij, kijk welke processors er op kunnen en zoek een benchmark welke de beste performance levert.

Maargoed, ik gok dat je een Socket 478 moederbord hebt op basis van de huidige processor en de naamgeving van het moederbord.
Ik denk niet dat je zo gek veel gaat vinden wat nog verkocht wordt daar voor.
Persoonlijk zou ik dan ook een compleet nieuwe PC overwegen, gezien P4's op de Netburst architectuur zijn gebaseerd en (jammer maar helaas) Netburst zwaar ondermaats presteert tegen de huidige maatstaven. Ookal pak je de snelste, dan issie nog sloom.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Je kunt beter in V&A een leuk upgradesetje zoeken :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak de cpu supportlist erbij en kijk welke cpu's erop gaan. Kijk wat er nog te vinden is (gezien het feit dat S478 borden vrij vaak dood neervielen is de kans dat je een cpu kunt vinden vrij groot) en of het je die upgrade waard is.

Maar zoals McKaamos al aangeeft, het is niet echt de moeite meer waard.

Dit topic ga ik in elk geval op slot zetten, we verwachten namelijk wel wat eigen inzet voordat je een topic opent, even de manual erbij pakken is toch het minimale.

Dit topic is gesloten.