Als ik mn laptop aan zet gebeurd er niets. D.w.z. het fannetje gaat aan de cd speler en hdd geven een kraakje en that's it. Beeld blijft zwart. Lukt me op geen manier in de bios te komen of te booten van cd. Ik heb zelfs de hdd en cd speler eruit gehaald in de hoop een foutmelding van de bios te krijgen, maar niets. Ook als ik er een externe monitor aan hang geen beeld.
Dit probleem deed zich de laatste tijd vaker en vaker voor, maar na een paar keer proberen startte hij altijd wel door. Nu echt met geen mogelijkheid meer.
Kan ik hieruit concluderen dat mn moederbord het loodje heeft gelegd? Kan het ook nog iets anders zijn (processor)? Ik kan op ebay een nieuw moederbord bestellen, maar wil dan eigenlijk wel zeker weten dat dat het probleem gaat oplossen
Bij voorbaat dank!
Tommie
Dit probleem deed zich de laatste tijd vaker en vaker voor, maar na een paar keer proberen startte hij altijd wel door. Nu echt met geen mogelijkheid meer.
Kan ik hieruit concluderen dat mn moederbord het loodje heeft gelegd? Kan het ook nog iets anders zijn (processor)? Ik kan op ebay een nieuw moederbord bestellen, maar wil dan eigenlijk wel zeker weten dat dat het probleem gaat oplossen
Bij voorbaat dank!
Tommie