hoewel het lijkt dat de client max 50 wu kan opsparen kan je die waarde in een init gewoon aanpassen tot een zelf verzonnen getal tussen de 1 en de oneindig
Init bestandje staat in dezelfde dir als de client, exacte naam kan ik zo niet opkomen.
We spend our years as a tale that is told
Bedankt voor de tip!
* 0rbit wrijft al gnuivend in zijn handen...
* 0rbit wrijft al gnuivend in zijn handen...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
maar niet boven de 32000 zetten dat vind die niet zo heel leuk
iets met lenzen
Valt er aan :
Niet nog iets te tweaken?UserID = rc5@calslaan7-1.com
Team = 1408
Server = keys.dcypher.net
ServerPort = 4356
inBufMax = 5
outBufMax = 1000
DoConfig = 0
CPUType = 0
Logging = 0
BeNice = 1
Offline = 0
CoreTime = 10
Contest = 2
AutoRun = 1
RunHidden = 0
Dat veranderen van die flushdrempelwaarde helpt niet echt; Okee, er staat dan wel x/1000 in de GUI, maar hij flushed nog steeds rond de 50 bij mij...
heb je eerst je client uitgezet voordat je de ini edit-te ?
k zit nu met me laptop niet thuis, en k flush via mijn dproxy, dus k heb ook ff de ini aangepast (naar 500) en dat werkt goed, hij geeft geen cannot connect errors
k zit nu met me laptop niet thuis, en k flush via mijn dproxy, dus k heb ook ff de ini aangepast (naar 500) en dat werkt goed, hij geeft geen cannot connect errors
Yup... Elke keer als ik de Recent Events bekijk staat er dat hij bij 50 blokjes al weer flushed... Nou ja... het is niet zo erg...
Verander de servernaam tijdelijk. Dan valt er niks te flushen:)Op zaterdag 03 maart 2001 14:14 schreef Mr_Atheist het volgende:
Yup... Elke keer als ik de Recent Events bekijk staat er dat hij bij 50 blokjes al weer flushed... Nou ja... het is niet zo erg...
Dat is ook een optie
Maar ik vind het niet erg eigenlijk om niet te sparen; Die realtime stats roelen
Je ziet het live gebeuren als je iemand inhaalt
Pagina: 1