Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal bij het begin beginnen, ik heb laatst een Netgear HDX101 besteld bij ******.nl, maar aangezien die niet meer gemaakt werden hebben ze me een aanbod gedaan, waarvoor ik ze heel dankbaar ben, voor een Zyxel PLA-400v2. Dit zijn de e-mails:

Geachte heer ******,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik kan uw bestelling zo dadelijk annuleren. Echter wil ik u er op wijzen dat powerline adapters van andere merken gewoon met Netgear werken.
Zodra ik van u een reactie ontvang zal ik of de bestelling annuleren, of de PLA-400 sturen.

Met vriendelijke groet,

**** schreef:

Beste meneer ******,

Bedankt voor de reactie, ik zou graag van u aanbod gebruik hebben, is het niet dat ik al een HDX101 heb. Aangezien verschillende merken powerlines niet met elkaar corresponderen, kan ik het dus niet aannemen. Ik zou graag mijn geld terug willen.

Alvast bedankt,

Geachte heer *****,

Zojuist heb ik vernomen dat uw bestelling niet is verzonden.

Ik heb direct contact opgenomen met Netgear om de levertijd op te vragen. Wij hebben namelijk ook een bestelling staan bij Netgear waarin dit artikel staat.
Netgear vertelde mij dat de HDX101 niet meer gemaakt word en dat zij deze niet meer kunnen verzenden of bestellen. Ik wil u daarom ook mijn excuus aanbieden voor deze vertraging.
Ik wil u graag tegemoet komen door de Zyxel PLA-400 op te sturen in plaats van de HDX101. Deze is iets duurder maar ik wil deze graag voor dezelfde prijs opsturen. Hij kan ook maximaal de snelheid aan van 200Mbps. U kunt deze op de onderstaande pagina bekijken: http://www.routershop.nl/...ia-de-wandcontactdoos.htm

Met vriendelijke groet,

--

Maar ik zou graag bevestiging willen of dit inderdaad klopt (dat de zyxel met de netgear werkt).

Alvast bedankt! :)

PS: Het product van Zyxel is niet degene die ik bedoel maar slechts een benadering. De versie die ik bedoel is de Zyxel PLA-400v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als de webshop zegt "het werkt" dan zou ik zeggen laat dat ding opsturen. Werkt het niet kun je hem altijd terugsturen. Dat recht heb je binnen 8 dagen sowieso zonder opgaaf van redenen, maar als je dat bevestigd wil zien kun je zeggen "graag, maar als ie niet werkt wil ik hem terug kunnen sturen om de koop te annuleren."
Daar zal de shop mee instemmen, aangezien je dat recht sowieso wettelijk al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 17:47:
Tja, als de webshop zegt "het werkt" dan zou ik zeggen laat dat ding opsturen. Werkt het niet kun je hem altijd terugsturen. Dat recht heb je binnen 8 dagen sowieso zonder opgaaf van redenen, maar als je dat bevestigd wil zien kun je zeggen "graag, maar als ie niet werkt wil ik hem terug kunnen sturen om de koop te annuleren."
Daar zal de shop mee instemmen, aangezien je dat recht sowieso wettelijk al hebt.
Ik dacht hier inderdaad ook al aan, maar ik wilde het gewoon even checken.

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimmichels
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06-2020
En, Hoe is het nou afgelopen?

Ik heb ook 2 hdx101 van Netgear draaien, loopt als een tierelier.
En nu zoek ik een powerline die compatible is. :?