Mede-Tweakers,
Ikzelf bezit nu een (oude) 8800GTS 640mb, Club3D.
Nu wou ik een GTX260 erbij zetten, zodat de 8800GTS of één 8500GT als physx draait.
Echter heb ik totaal geen ervaring met het gehele physx gebeuren, en nu was mijn vraag maakt het uit als er verschillen in de merken zit?
Bijvoorbeeld 8800GTS 640mb Club3D in combinatie met een Zotac of één Asus?
Uiteraard zou ik dit graag bevestigd hebben, voordat ik straks een aankoop doe wat ik beter niet heb kunnen doen, ik wil er sowieso een jaartje mee vooruit kunnen, voordaat ik nog een upgrade uitvoer (zoveelste al dit jaar).
Specs:
Mobo: Asus p6t
CPU: i7 920
ram: Corsair, XMS1600mhz, ddr3
GPU: 8800GTS 640mb, Club3D
Voeding: 850watt Coolermaster
Ik heb wel ervaring met computers, maar dus niet met Physx, mij leek zelf wel dat dit kon. Ik heb in topics gekeken hier, maar kon helaas niks vinden, indien het er wel stond, mijn excuses.
PS: Als ik wat vergeten ben, zeg het maar
Bij voorbaat dank,
Hskf
Ikzelf bezit nu een (oude) 8800GTS 640mb, Club3D.
Nu wou ik een GTX260 erbij zetten, zodat de 8800GTS of één 8500GT als physx draait.
Echter heb ik totaal geen ervaring met het gehele physx gebeuren, en nu was mijn vraag maakt het uit als er verschillen in de merken zit?
Bijvoorbeeld 8800GTS 640mb Club3D in combinatie met een Zotac of één Asus?
Uiteraard zou ik dit graag bevestigd hebben, voordat ik straks een aankoop doe wat ik beter niet heb kunnen doen, ik wil er sowieso een jaartje mee vooruit kunnen, voordaat ik nog een upgrade uitvoer (zoveelste al dit jaar).
Specs:
Mobo: Asus p6t
CPU: i7 920
ram: Corsair, XMS1600mhz, ddr3
GPU: 8800GTS 640mb, Club3D
Voeding: 850watt Coolermaster
Ik heb wel ervaring met computers, maar dus niet met Physx, mij leek zelf wel dat dit kon. Ik heb in topics gekeken hier, maar kon helaas niks vinden, indien het er wel stond, mijn excuses.
PS: Als ik wat vergeten ben, zeg het maar
Bij voorbaat dank,
Hskf