Na lang zoeken en kijken in winkels ben ik er uit: als basis voor mijn basis-cinema gaat de Samsung ue40b6000 dienen. Fijn beeld en lekker plat.
Nu ben ik bezig met het verbouwen van een nieuw aangekocht appartement, waardoor ik lichtelijk carte-blanche heb bij het uitzoeken van aanvullende apparatuur. Het scheelt natuurlijk bij het leggen van sleuven in de muur en dergelijke.
Nu ben ik een behoorlijke google-aar & pricewatch freak. Eigenlijk heb ik de volgende opties:
Set 1:
UE40B6000
Basis digitale decoder.
Home cinemaset, 2.1/5.1 icm. dvd & hdd-mogelijkheid.
Wii & HDX
Set 2:
UE40B6000
Digitale decoder met ingebouwde hdd-recorder
Home cinemaset, 2.1/5.1 icm. dvd.
Wii & HDX
Enkele randvoorwaarden die hierbij gelden:
- Ziggo gebied = Ziggo digitale tv plus HD.
- Opnemen op hdd moet mogelijk zijn = hdd-recorder.
- Home cinema set icm. tuner am/fm plus dvd is gewenst.
- Extra apparatuur: Wii & HDX.
Maar wat nu? De settop box van Ziggo moet het probleem niet zijn, lijkt me.
Ik twijfel enorm over de home theater/cinemaset. 2.1 lijkt mij al voldoende voor een appartement.
Ik heb al gekeken naar de bose 3-2-1 optie, maar die wordt hier lichtelijk afgefakkeld. Weet iemand een bijpassende HDMI-set die bij deze set-up past en ook goed functioneert? Ik zie echt de bomen door het bos niet meer
Nu ben ik bezig met het verbouwen van een nieuw aangekocht appartement, waardoor ik lichtelijk carte-blanche heb bij het uitzoeken van aanvullende apparatuur. Het scheelt natuurlijk bij het leggen van sleuven in de muur en dergelijke.
Nu ben ik een behoorlijke google-aar & pricewatch freak. Eigenlijk heb ik de volgende opties:
Set 1:
UE40B6000
Basis digitale decoder.
Home cinemaset, 2.1/5.1 icm. dvd & hdd-mogelijkheid.
Wii & HDX
Set 2:
UE40B6000
Digitale decoder met ingebouwde hdd-recorder
Home cinemaset, 2.1/5.1 icm. dvd.
Wii & HDX
Enkele randvoorwaarden die hierbij gelden:
- Ziggo gebied = Ziggo digitale tv plus HD.
- Opnemen op hdd moet mogelijk zijn = hdd-recorder.
- Home cinema set icm. tuner am/fm plus dvd is gewenst.
- Extra apparatuur: Wii & HDX.
Maar wat nu? De settop box van Ziggo moet het probleem niet zijn, lijkt me.
Ik twijfel enorm over de home theater/cinemaset. 2.1 lijkt mij al voldoende voor een appartement.
Ik heb al gekeken naar de bose 3-2-1 optie, maar die wordt hier lichtelijk afgefakkeld. Weet iemand een bijpassende HDMI-set die bij deze set-up past en ook goed functioneert? Ik zie echt de bomen door het bos niet meer