Toon posts:

@Home weer Okay??!!??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de afgelopen weken aardig wat problemen met de snelheid bij @Home. (Almelo) 16 - 30 kb.

Is er soms weer wat opgelost ofzo??

Ik kan nu weer nappen met in totaal een 500 KByte/s :-)

Zijn er meer mensen met deze verbeteringen?

Verwijderd

Moet zeggen dat het idd de laatste dagen stukken beter is (almelo), maar toch is het nooit slecht geweest...

Loopt allen weer hoe het hoort te zijn.. :)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Ik merk nog niet echt wat, er zijn nog steeds dipjes dat ik niet boven ISDN snelheid uitkom :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik kan niet zeggen dat het echt geweldig is... maar de laatste tijd was het zo rond 23.00h vaak 2,5k/s.... vanavond was dat dus maar liefst 67k/s.... in ieder geval een vette verbetering... kan in ieder geval weer fatsoenlijk surfen...

Verwijderd

Sinds het onderhoud op vrijdagmorgen is het hier in Groningen ook weer een stuk beter. Afgelopen weken was het 's avonds altijd 300ms en hoger qua pingtijd, nu is dat rond de 100ms. Nog te hoog, maar acceptabel. Overigens hou ik de pingtijden hier bij

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
@home is overal weer anders, dus ik zie het nut er niet van in om hier te vragen of bij andere mensen @home ook weer oke is.

Sorry, ff frustratie :)

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Het is in Almelo weer een HEEL stuk beter :)

BannieMove

Tjielp... een vogel.

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
Na dat het hier in groningen er 1 1/2 uur er heeft uitgelegen is het nu weel weer redelijk !!!!

Verwijderd

nah ik had de afgelopen week ook zeer veel gekloot met mijn verbinding.
Ik als trotse eigenaar van een maastricht@home verbinding nog wel.
Ik kon maximaal downen met 30 kb/s. En als ik een url intoetste kon ik bij wijze van spreken eerst ff lekker uitgebreid gaan zitten poepen en dan als ik klaar ben en op mn monitor kijk issie voor de helft geladen.

Maar inmiddels issut wel iets beter. Niet fantastisch want soms issut nog wel errug traag :'( :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
sinds een weekje ofzo rules @home Almelo weer !!!!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:25

Destruction

(ex-)Automonteur

nou hier is niks verbeterd ( @home zwolle ) , erg traag en regelmatig wordt je er gewoon af gedonderd

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
net weer 3 uur weer ofline hier @home groningen !

@home = |:(

Verwijderd

Hier in Emmen kunnen we sinds vrijdag weer gamen met een ping van 40 :9 *D :9~

maanden daarvoor was et altijd > 300

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij (assen) is het sinds een paar weken dikke bagger.. eerder bijna elk moment pings van 50-80.. nu overdag gem. zo'n 400-500 en alleen 's nachts onder de 100..

downloadsnelheid is nog wel goed dacht ik maar die pings zuigen ineens :(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik (in Leek, bij Groningen) heb NOOIT last gehad van hoge pings, altijd 45-50 en in de piekuren misschien een keer 80-90.

Waar ik wel last van heb zijn de tergend lage snelheden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hier in Roermond is het nog niet echt slecht geweest, alleen doet heel af en toe de mailserver het even niet. Volgens Troubles@Home zouden de meeste klachten komen van Enschede, Hengelo, Almelo, Groningen, Zwolle, Uden en Tilburg.
Als er veel Tweakers met klachten zijn uit een andere omgeving kunnen die dat daar misschien beter even doorgeven! Essent zou de klachten van Troubles@Home nu serieus gaan nemen...

Verwijderd

HmmKay mijn @home zuigt weer als de neten!
Pagina: 1