Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

outlook 2007 niet geimplementeerd

Pagina: 1
Acties:

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:53
Hallo,

Omdat ik met mijn outlook 2007 geen mdi bestanden kon openen dacht ik dit simpel te kunnen verhelpen door outlook 2003 er naast te zetten. Dit bleek stomme fout.

OUtlook 2007 geeft nu aan "niet geimplementeerd". Ik kan de email wel lezen maar niet meer ontvangen of versturen. Omdat mijn backup hopeloos verouderd is probeer ik dus een nieuwe backup te maken waarna ik alles opnieuw ga instaleren. Echter ook als ik kies voor importeren /exporteren krjig ik de zelfde fout melding.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik heb outlook 2003 weer verwijderd maar ook dat helpt niet.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet om de boel te herstellen of om een back up te maken zodat ik alles opnieuw kan instaleren. Een outlook zitten ook een hoop agenda punten voor de rest van het jaar dus ook dat is belangrijk.

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Heb je in Outlook 2k7 dit gedaan:
Help -> analyse en herstel

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kopieer de pst-file(s) naar een andere machine enkijk of je ze daar gewoon kan inlezen. Zo ja (en ik zou niet weten waarom niet), heb je met die pst-files een backup.
En heb je met dit gebeuren weer een reden om voortaan wel wekelijks te backuppen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:53
Inderdaadt, elke week een back up maken.

Domme vraag mischien, waar vind ik die pst bestanden?

:)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
%localappdata%\microsoft\outlook. Maar sowieso is 2 verschillende outlook versies geen goed idee! En als je uberhaupt het maffe idee al krijgt twee verschillende office suites te installeren, begin dan clean met de oudste en werk langzaam naar boven. vziw ondersteunt Microsoft het niet tenzij je iets als App-V gebruikt natuurlijk :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
sanfranjake schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:16:
En als je uberhaupt het maffe idee al krijgt twee verschillende office suites te installeren, begin dan clean met de oudste en werk langzaam naar boven. vziw ondersteunt Microsoft het niet tenzij je iets als App-V gebruikt natuurlijk :P
Office 2003 en 2007 werken in principe prima naast elkaar hoor, het is inderdaad alleen wel zaak om eerst 2003 te installeren. Als je daarna 2007 installeert krijg je zelfs de optie om 2003 te behouden. Daarna moet je wel even wat in je register aanpassen omdat je anders elke keer als je de 'andere' versie opent (als je het laatst in 2007 gewerkt hebt en je opent 2003, of als je in 2003 gewerkt hebt en je opent daarna 2007) een installatiescherm voor je neus krijgt.

Zelf draai ik op deze manier word, excel, powerpoint en access 2003 en 2007 allemaal zonder problemen naast elkaar, outlook heb ik alleen 2003 ;)

Desktop | Server | Laptop

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Rupie schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:44:
Zelf draai ik op deze manier word, excel, powerpoint en access 2003 en 2007 allemaal zonder problemen naast elkaar, outlook heb ik alleen 2003 ;)
Je kan ook maar 1 versie van Outlook geinstalleerd hebben op je computer ;)
joppe113 schreef op maandag 07 september 2009 @ 13:44:
Omdat ik met mijn outlook 2007 geen mdi bestanden kon openen dacht ik dit simpel te kunnen verhelpen door outlook 2003 er naast te zetten.
mdi-bestanden, worden niet door Outlook afgehandeld, maar door Microsoft Office Document Imaging. Deze feature zit nog steeds in Office 2007, maar je moet er wel een aangepaste setup voor uitvoeren aangezien standaard deze optie uit staat.
OUtlook 2007 geeft nu aan "niet geimplementeerd". Ik kan de email wel lezen maar niet meer ontvangen of versturen.
Waarschijnlijk moet je je mail profiel opnieuw aanmaken.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1