A day without sunshine is like, you know, night.
Die is nergens meer te krijgen, pricewatch: Asus X61SL-6X024C
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Aan de rechterkant zie je staan "Gerelateerde producten", die moet je even uitvouwen, en dan staat hij daaronder.
Alleen zie je dan dat er geen prijzen meer beschikbaar zijn, dus waarschijnlijk wordt de laptop nergens meer geleverd.
Alleen zie je dan dat er geen prijzen meer beschikbaar zijn, dus waarschijnlijk wordt de laptop nergens meer geleverd.
Dat is wel vervelend, is er een ander model van asus die deze vervangen?
Dit was een goede game laptop voor die prijs.
Dit was een goede game laptop voor die prijs.
Dat kun je gerust zelf wel zoeken neem ik aan =)
Gebruik daarvoor de Tweakers PriceWatch, vink aan de rechtekant aan wat je wilt en je komt er wel uit!
Je kunt ook altijd dit nog even doorlezen: *LET OP* - Wat moet ik kopen en er staan genoeg alternatieven genoemd in die BBG zelf.. Succes met je queste, waar je vast wel uit gaat komen!
Gebruik daarvoor de Tweakers PriceWatch, vink aan de rechtekant aan wat je wilt en je komt er wel uit!
Je kunt ook altijd dit nog even doorlezen: *LET OP* - Wat moet ik kopen en er staan genoeg alternatieven genoemd in die BBG zelf.. Succes met je queste, waar je vast wel uit gaat komen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Deze dus 
pricewatch: Asus X61SL-6X129C
Verder kan een ander modelnummer al voorkomen door een nieuwe harde schijf ofzo... Zo gaat dat gewoon in de notebookwereld. Mocht je nog twijfels hebben, lees dan even *LET OP* - Wat moet ik kopen.
Verder kan een ander modelnummer al voorkomen door een nieuwe harde schijf ofzo... Zo gaat dat gewoon in de notebookwereld. Mocht je nog twijfels hebben, lees dan even *LET OP* - Wat moet ik kopen.
Bedankt mensen , ik ben weer stukken wijzer en heb me laptop gevonden
Volgens de specificaties zijn het niet dezelfde laptops.. of lees ik het verkeerd?!, Want ik zoek ook naar dat specifieke laptop maar kan hem nergens vinden.GENETX schreef op maandag 07 september 2009 @ 16:02:
Deze dus
De verschillen:
Asus X61SL-6X129C.
Intel Core 2 Duo Mobile T6500
Intel 840
Asus X61SL-6X024C.
Intel Core 2 Duo Mobile P8400
SiS 671DX
Ik weet niet hoe groot de verschil is.
Pagina: 1