Streaming Video

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap411vm
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-05-2023
Beste Tweakers :)

Voor mijn afstuderen ga ik een onderzoek starten naar Flash Video Streaming met live streams. Nu is het de bedoeling dat volgende pakketten nader worden onderzocht: Red5, Flash Media Server en WowZa

Nu sta ik eigenlijk voor het volgende dillema voor het opzetten van een testconfiguratie welke OS moet ik kiezen? is het handig om een multiboot omgevng te maken. Of juist met VMware aan de slag? Ik zat zelf te denken ook Windows 2008 Server of eventueel Linux. (heb zelf weinig ervaring met Linux)

wat is jullie advies / ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:59

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Als je geen ervaring hebt met linux zal ik voor dit project er maar niet aan beginnen denk ik, volgensmij heeft windows server 2008 ook een standaard optie om als media server dienst te doen dus dat zal een goeie keus zijn en ik zou het gewoon in een VM omgeving doen, zo kun je hem ook nog eens makkelijk kopieren naar de leraar zodat ie er nog eens rustig naar kan kijken bijv.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet wat dit met PRG te maken heeft :?
Waar hoort mijn topic?

Verder vraag ik me af wat er tegenwoordig mis is met zelf wat onderzoek doen en je leraar en/of klasgenoten raadplegen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.