Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil tussen een licentie en een gebruikersovereenkomst.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers ik heb een vraag wat is het verschil tussen een licentie en een gebruikersovereenkomst

Groeten,

Maikel

Verwijderd

wat zegt de dikke vandale?

Verwijderd

Topicstarter
De Dikke vandale geeft geen antwoord op gebruikersovereenkomst.
En het antwoord op licentie is niet wat ik zoek denk.

li·cen·tie de; v -s 1 patent, verlof; vergunning(sbewijs) 2 (Belg) tweejarige studie tot het behalen vh licentiaat

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is dit een huiswerk, of iig een verschrikkelijke Google vraag; de eerste hit op Google levert je een uitleg van beide termen op. Dergelijk eenvoudige vragen worden daarom ook niet zo gewaardeerd op GoT; wellicht dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden even kan doorlezen voor je een volgend topic start? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Licentie is de daadwerkelijke toezegging dat de software (eventueel met een bepaalde username en wachtwoord, of licentiecode) gebruikt mag worden.Gebruikersovereenkomst (License agreement) zijn de regels die aan het gebruik van de software verbonden zijn. Denk hierbij aan de EULA die iedereen geacht wordt te lezen voordat men software installeert.

Simpel gezegd.

Er zijn vast mensen die het beter kunnen omschrijven.

Battle.net tag

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De licentie geeft aan dat je de software mag gebruiken en de gebruikersovereenkomst specificeert hoe je de software mag gebruiken.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 13:44

DeTeraarist

#Boots2Asses

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:44:
De Dikke vandale geeft geen antwoord op gebruikersovereenkomst.
En het antwoord op licentie is niet wat ik zoek denk.

li·cen·tie de; v -s 1 patent, verlof; vergunning(sbewijs) 2 (Belg) tweejarige studie tot het behalen vh licentiaat
ver·lof het; o -loven vergunning iets te doen
ver·gun·ning de; v -en 1 het vergunnen; toestemming

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1